1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. نصب بنر اطلاع‌رسانی با موضوع کارت سوخت در پمپ‌بنزین

نصب بنر اطلاع‌رسانی با موضوع کارت سوخت در پمپ‌بنزین

فوری؛ تا قبل از 20 مرداد حتما باید با کارت خود سوختگیری کنید.
19 تیر 1398
  • 3

اخیرا در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت بنرهایی جهت اطلاع رسانی نصب شده که در این بنرها تأکید شده عرضه بنزین از 20 مردادماه فقط با کارت سوخت شخصی انجام می شود و تا قبل از الزام استفاده از کارت هوشمند سوخت، یکبار با کارت شخصی خود سوخت‌گیری کنید.

براساس اعلام رسمی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، حدود یک ماه دیگر (بامداد 20 مرداد)  استفاده از کارت سوخت شخصی برای خرید بنزین از جایگاه‌های عرضه سوخت ضروری می شود.

بیژن زنگنه وزیر نفت نیز درباره کارت سوخت با اشاره به اینکه استفاده از آن از مرداد امسال عملیاتی می شود، گفت: برخی مشکلات تولید کارت، موجب عقب افتادن این برنامه شد اما اکنون این مشکلات حل شده است و از اواخر مرداد همه برای دریافت سوخت ملزم به استفاده از کارت سوخت هستند اما سهمیه بندی موضوع دیگری است.

اخیرا در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت بنرهایی جهت اطلاع رسانی این موضوع نصب شده که در این بنرها تأکید شده عرضه بنزین از 20 مردادماه فقط با کارت سوخت شخصی انجام می شود و تا قبل از الزام استفاده از کارت هوشمند سوخت، یکبار با کارت شخصی خود سوخت‌گیری کنید.
 



نظرات

  • حمید س حمید س (19 تیر 1398 ساعت 22:49)

    دارن کم کم آمادمون میکنن برا بنزین چند هزارتومنی

  • ناشناس ناشناس (19 تیر 1398 ساعت 08:18)

    خب پس الان تکلیف اون کسانی که بجای کارت سوخت، کارت بانکی شون رو تبدیل به کارت سوخت کردن چی می شه؟ الان ما چجوری باید بنزین بزنیم؟ چون الان خود دستگاه های پمپ بنزین فقط کارت از نوع چیپ دار می خونن، نه کارت بانکی که مگنتی هست. یعنی شما نمی تونید بجای کارت سوخت، کارت بانکی رو بذارید تو دستگاه.

    ساش ساش (19 تیر 1398 ساعت 21:19)

    اون طرح الکی بود و اجرا نمیشه.مثل بقیه طرحهای این مملکت.باید بری دفاتر پلیس +10 ثبت نام کنی تا پست بیاره در خونتون. کارت وارد کردن تا تموم نشده اقدام کنید.