1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. اعلام طرح فروش اقساطی محصولات جک ویژه مردادماه 98 + جدول

اعلام طرح فروش اقساطی محصولات جک ویژه مردادماه 98 + جدول

5 مرداد 1398
  • 6

فروش نقد و اقساط دو خودرو جک اس3 و جک جی4 امروز هم در نمایندگی های کرمان موتور در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

متقاضیان خرید نقد یا اقساطی دو محصول جک اس3 و جک جی4 تا امروز پنجم مردادماه جاری برای تصمیم گیری و خرید این محصولات فرصت دارند.

در ادامه دو جدول فروش خودروهای مذکور همراه با قیمت این محصولات آمده است:

 

شرایط فروش جک جی4:

 2.jpg

 

شرایط فروش جک اس3:

 

3.jpg



نظرات

  • محمد محمد (6 مرداد 1398 ساعت 20:01)

    به نظر بنده اگر به گفته بعضی ها خودروهای چینی آشغالند پس خودروهای داخلی چی هستند که ارزش گفتن کلمه خودرو ندارندوفقط ارابه مرگ و غیره میشه بهشون نسبت داد

  • faribotz faribotz (6 مرداد 1398 ساعت 14:15)

    عزیزان اگر جک J4 را بصورت خطی با بسترن B30 ، دنا پلاس ، برلیانس H330 اتومات و MG360 مقایسه کنید ، متوجه میشوید که جک J4 ، در 3 مورد ، از رقبای خود ضعف دارد . 1- سانروف 2- صفحه نمایش 3- دوربین دنده عقب . که با توجه به مقایسه قیمتی ، میبینید که نصب صفحه نمایش و دوربین عقب ، بطور شخصی ، بازهم می ارزد . و فقط می ماند سانروف که همه بدگویان جک J4 دارن آن را بولد میکنند . اما هیچ وقت نمی آیند نقاط قوت جک نسبت به رقبای خود ، را بیان کنند . j4 خودروی خیلی خوب و اقتصادی است . به نظر من بسترن B30 قابلیت رقابت با J4 را دارد ، که بدلیل کم شدن حجم تولید آن ، این مزیت رقابتی هم ، از میان برداشته شده . بنابراین شک نکنید که J4 یکه تاز خواهد بود .

  • fariborz fariborz (6 مرداد 1398 ساعت 12:08)

    عزیزانی که قصد خرید خودروهایی مثل جک ، برلیانس ، چری ، بسترن و ..... را دارید ، خواهشند به اراجیف افرادی که میاین و مرتب *******میکنند که ماشین چینی نخرید زیرا چنین است و چنان است ، گوش ندهید . اگر نظرات سایرین برایتان مهم است ، بروید نظرات کسانی را جویا شوید یا بخوانید که این ماشینها را دارند . آنهایی که مرتب ماشینهای چینی را آشغال می خوانند ، یا اجیر شده عده ای هستند ، و یا اینکه دارن **************** هایشان را خالی می کنند . از نظر این افراد ، شما اگر بخواهید بطور مثال هیوندای جنسیس هم بخرید ، دوباره می آیند و می گویند اه اه آخه کی این آشغالهای کره ای را میخره . بنابراین خود برای خرید خودرو ، تصمیم بگیرید . پایدار و مستدام باشید .

  • رضا رضا (6 مرداد 1398 ساعت 10:20)

    باخرید ماشین چینی فقط پولتان راتو اشغالی میریزیدبیش ازدوسال ماشین نیستندبعد هم کسی ازروی دستتان برش نمیدارد یاباکلی زیان باید بفروشید.

  • stone stone (5 مرداد 1398 ساعت 16:10)

    مرگ بر شرف و غیرت هر ایرانی که این قراضه های چین بی شرف رو با این قیمت ها بخره.

    nima nima (9 مرداد 1398 ساعت 08:09)

    دقیقا مشخصه نظرات قبل از سمت شرکت یا نمایندگی ها است. چون مزیت گفته اند و در مورد قیمت های مسخره که ماهیانه بالا برده اند صحبتب نکرده اند.

    ماشین چینی مثل جک بهتر از ایرانی هست اما نه با این قیمت های مسخره
    الان باید هیچ کسی از این شرکت ها خرید نکنن تا با سر بخورن زمین