1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. یک پیکاپ جدید در کشور تولید خواهد شد

یک پیکاپ جدید در کشور تولید خواهد شد

تولید یک پیکاپ جدید در کشور
23 مرداد 1398
  • 1

این خودروی جدید، پیکاپ تی8 جک است که با توجه به کمبودهای بازار خودروی کشور در این سگمنت می تواند به بازار مناسبی دست پیدا کند.

در طراحی ظاهری این خودرو المان هایی وجود دارد كه بر جذابیت بصری این خودرو افزوده است. جلو پنجره كرومی با خطوط افقی كه دارای طراحی جدیدی است در كنار خطوط روی كاپوت، سپر جدید و گرافیك چراغ های جلو، ظاهری خشن و عضلانی به این خودرو بخشیده است. همچنین لوگوی این شركت با طراحی خاص آن برای خودروهای پیكاپ، بر روی جلوپنجره این خودرو نقش بسته است. خطوط روی درب ها و همچنین فلاپ های روی گلگیر، رینگ های دو رنگ آلومینیومی و ركاب زیر درب ها، ظاهر زیبایی را در نمای جانبی برای این خودرو پدید آورده است.

این پیكاپ دو كابین،از نظر ابعادی دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 5325، 1880 و 1830 میلیمتری بوده و فاصله محوری 3090 میلیمتری آن، نوید فضای كابین مناسبی را هم در ردیف جلو و هم در ردیف عقب می دهد.

همچنین ابعاد اتاق بار این خودرو دارای فضای نسبتا مناسبی است و به لطف محور عقب قدرتمند آن در كنار مشخصات فنی مناسب، توان حمل بار به میزان 900 كیلوگرم به صورت استاندارد را دارد كه برای انواع مصارف شهری و بین شهری مناسب است.

 

پیكاپ جك T8 با توجه به ویژگی هایی كه دارد می تواند گزینه جذابی برای علاقه مندان به آفرود نیز باشد.

در زمینه آفرود پارامترهای خاصی اهمیت دارد كه این خودرو این پارامترها را به خوبی برآورده كرده و به مشتریان ارائه می کند. این خودرو دارای زاویه حمله 30 درجه ای،‌زاویه فرار 22 درجه ای، قابلیت پیمایش شیب 30درصدی و حداقل فاصله 210 میلیمتری از سطح زمین می باشد.

پیكایپ جك T8 از یك پیشرانه بنزینی 4 سیلندر خطی 2 لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می برد كه توان تولید بیشینه قدرت 188 اسب بخار در دور موتور 5000 دور بر دقیقه و بیشینه گشتاور 290 نیوتن متر در دورهای 1800 تا 4000 دور بر دقیقه را دارد.

وظیفه انتقال قدرت تولیدی پیشرانه به چرخ ها را یك جعبه دنده 6 سرعته دستی به عهده دارد كه قدرت را به هر چهار چرخ خودرو ارسال می كند. سیستم تعلیق به كار رفته در این خودرو از نوع مستقل جناغی دوبل در جلو و سیستم غیر مستقل فنر های تخت (سیستم تعلیق رایج در پیكاپ ها) در عقب، می باشد.

هر چهار چرخ این خودرو مجهز به ترمزهای دیسكی بوده كه به خوبی توان متوقف کردن این خودرو را دارند.

از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به رینگ 18 اینچی آلومینیومی، طیف وسیعی از سیستم های ایمنی، مخزن سوخت 76 لیتری و استاندارد آلایندگی یورو 5 اشاره کرد.



نظرات

  • علی علی (23 مرداد 1398 ساعت 14:06)

    مطمئنی که تولید داخله؟