1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار رندر رولزرویس کولینان پیکاپ، لوکس‌ترین اسب کاری دنیا!

انتشار رندر رولزرویس کولینان پیکاپ، لوکس‌ترین اسب کاری دنیا!

7 شهریور 1398
  • 0

جدیدترین پروژه‌ی رین پریسک تجسم دیوانه‌وار رولزرویس کولینان پیکاپ است. نتیجه‌ی به دست آمده شکل‌گیری لوکس‌ترین و گران‌ترین اسب کاری دنیا می‌باشد که البته جای تعجبی هم ندارد.


پریسک تنها هنرمندی نیست که تولید چنین خودرویی توسط رولزرویس را تجسم کرده و قبلاً نیز رندرهایی از چنین خودرویی منتشر شده اما به نظر ما این رند جذابیت زیادی دارد.


رندرهای پریسک تناسبات پایه‌ی کولینان را حفظ نموده اما عناصری همچون قوس‌های چرخ بزرگ و مشکی به خودرو اضافه شده است. به نظر می‌رسد ارتفاع خودرو نیز کمی بیشتر شده است. همچنین بخش اطراف پنجره‌ها کلفت‌تر از مدل‌های واقعی بوده و ظاهر ماتی دارند. رینگ‌ها نیز طرح متمایزی داشته و از رنگ تیره برخوردار هستند.

فاصله‌ی بین محوری این پیکاپ فوق لوکس طویل‌تر از کولینان استاندارد بوده و خب این امری طبیعی است چراکه باید فضای بیشتری بین درب و چرخ های عقب باشد. این تغییرات باعث شده‌اند جذابیت بصری خودرو افزایش یابد. همچنین اکسل به نزدیک مرکز محفظه بار برده شده تا جذابیت بصری لازم ایجاد شود.

به جرات می‌توان گفت اگر رولزرویس اقدام به تولید کولینان پیکاپ کند ثروتمندان زیادی حاضر خواهند شد پشت فرمان آن بنشینند تا تجربه‌ای متفاوت داشته باشند. البته احتمال انجام چنین کاری صفر است. این شرکت در تأمین نیازهای مشتریان به مشکل برخورده و کارخانه‌ی آن با ظرفیت کامل در حال تولید این شاسی‌بلند لوکس است.

رولزرویس کولینان پیکاپ، لوکس‌ترین اسب کاری دنیا.jpg

 

منبع پدال


نظرات