1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی شاسی‌بلند الکتریکی نیسان در حضور نمایندگی‌ها + عکس

معرفی شاسی‌بلند الکتریکی نیسان در حضور نمایندگی‌ها + عکس

27 شهریور 1398
  • 0

نیسان می‌خواهد موفقیت خودروی الکتریکی لیف را در قالب دیگری تکرار کند. پس از رسیدن این خودرو به رکورد فروش 400 هزار دستگاهی در سراسر جهان، نیسان به نامی قابل‌اعتنا در دنیای خودروهای الکتریکی تبدیل شده است؛ و البته که ژاپنی‌ها نمی‌خواهند این روند افت پیدا کند.

2.jpg
به منظور ادامه‌ی روند موفقیت‌آمیز لیف، نیسان در حال معرفی یک شاسی‌بلند الکتریکی جدید می‌باشد. گفته شده این خودرو ماه پیش و خلال جلسه‌ی برگزار شده بین نمایندگان به آن‌ها نشان داده شده است.


البته فعلاً جزئیات زیادی از مشخصات این کراس اوور الکتریکی در دست نیست. بنا به گفته‌ی نمایندگانی که در این جلسه حضور داشته‌اند، کراس اوور الکتریکی این برند برد 483 کیلومتری خواهد داشت که آن را با کراس اوورهایی همچون تسلا مدل X (برد 523 کیلومتری) و جگوار آی پیس (برد 377 کیلومتری) قابل‌مقایسه می‌کند. موضوع بهتر اینکه این خودرو طبق گفته‌ها شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت زیر 5 ثانیه خواهد داشت.

3.jpg
اولین کراس اوور الکتریکی نیسان که به جهانیان معرفی شده کانسپت iMx سال 2017 بوده است و حالا می‌بینیم که نسخه‌ی تولیدی هم با فاصله‌ای نسبتاً کوتاه در راه خط تولید است.

4.jpg
البته برخی نمایندگی‌های نیسان اظهار داشته‌اند این خودرو یک کراس اوور کامپکت یا جمع‌وجور بوده و تناسبات بدنه‌ی آن مشابه مدل روگ بوده اما فضای داخلی آن در حد مورانو ارزیابی شده است.


انتظار می‌رود کراس اوور الکتریکی نیسان تا نیمه‌ی دوم سال 2021 رونمایی شود و بخشی از برنامه‌ی این شرکت برای ارائه‌ی 8 محصول الکتریکی در 5 سال آینده باشد.

5.jpg

nissan-imx-kuro-concept-geneva-9.jpg 

توضیح: تصاویر مربوط به کانسپت IMx می‌باشند.

منبع پدال


نظرات