1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اعلام قیمت و مشخصات جگوار E-Pace Checkered Flag 2020 + تصاویر

اعلام قیمت و مشخصات جگوار E-Pace Checkered Flag 2020 + تصاویر

5 مهر 1398
  • 0

جگوار آمریکا جزئیات مربوط به جدیدترین عضو خانواده‌ی شاسی‌بلند E-Pace یعنی مدل Checkered Flag را اعلام کرد.


این خودروی سفارشی که قبلاً در اروپا عرضه شده از برخی ویژگی‌های ظاهری متمایز و تجهیزات ارتقا یافته سود برده و قیمت پایه‌ی 46400 دلاری دارد.

اعلام قیمت و مشخصات جگوار E-Pace Checkered Flag 2020.jpg
مشتریان با پرداخت این مبلغ صاحب خودرویی با تریم R دینامیک خواهند شد که دارای سپرهای جلو و عقب همرنگ بدنه، دو خروجی اگزوز و چراغ‌های جلوی LED با دیلایت های متمایز می‌باشد. E-Pace موردبحث همچنین دارای پکیج بدنه‌ی مشکی، نشان‌های پرچم شطرنجی در کناره‌ها و رینگ‌های 19 اینچی تیره است. سه رنگ بدنه‌ی قرمز، خاکستری و سفید هم در دسترس خریداران قرار دارد.

 قیمت و مشخصات جگوار E-Pace Checkered Flag 2020.jpg

داخل کابین شاسی‌بلند سفارشی جگوار از پلاک‌های مخصوص، پوشش چرم تیره با دوخت های قرمز، فرمان اسپورت R دینامیک، پدال‌های تعویض دنده‌ی مشکی و پوشش سقف ابونی استفاده شده است. لیست تجهیزات E-Pace Checkered Flag کاملاً بلندبالا بوده اما از جمله شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به درب پشتی برقی، ورود بدون کلید، صندلی‌های جلوی برقی و گرم شونده، پانورامیک ثابت و صفحه‌نمایش 12.3 اینچی اشاره کرد.

اعلام و مشخصات جگوار E-Pace Checkered Flag 2020.jpg
این خودرو از پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربو با قدرت 246 اسب بخار استفاده کرده و نیروی پیشرانه به‌صورت استاندارد به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

اگر قیمت این خودرو را کمی بالا می‌دانید می‌توانید مدل پایه‌ی P250 AWD را بخرید که از همان پیشرانه استفاده کرده ولی قیمت 39950 دلاری دارد. دیگر مدل این خانواده P300 R دینامیک نام دارد که از پیشرانه‌ی 296 اسبی استفاده کرده و قیمت پایه‌ی 46600 دلاری دارد.

اعلام قیمت جگوار E-Pace Checkered Flag 2020.jpg
جدای از معرفی شاسی‌بلند سفارشی، جگوار همچنین اقدام به ارتقای تمامی مدل‌های E-Pace برای مدل سال 2020 کرده که از جمله‌ی این به‌روزرسانی‌ها می‌توان به نصب استاندارد اپل کارپلی و اندروید اتو و برخی ویژگی‌های ارتباطی و تکنولوژیک دیگر اشاره کرد.

 قیمت جگوار E-Pace Checkered Flag 2020.jpg

منبع پدال


نظرات