1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لکسس NX 300 بلک لاین سفارشی معرفی شد + قیمت

لکسس NX 300 بلک لاین سفارشی معرفی شد + قیمت

13 مهر 1398
  • 1

این دومین نسخه‌ی بلک لاین لکسس NX است و برخلاف مدل قبلی این یکی با رینگ‌های برنزی، عناصر برنزی داخل کابین، اندروید اتوی استاندارد و… عرضه می‌شود.

لکسس NX 300 بلک لاین سفارشی معرفی شد + قیمت.jpg
قیمت این خودرو در نسخه‌ی دیفرانسیل جلو از 44710 دلار شروع می‌شود درحالی‌که قیمت مدل چهار چرخ محرک به 46110 دلار می‌رسد. لکسس NX 300 بلک لاین ادیشن از ماه نوامبر سال جاری میلادی در نمایندگی‌های شرکت قابل‌خرید خواهد بود.

لکسس NX 300 بلک لاین سفارشی معرفی قیمت.jpg
اما از نظر مشخصات باید گفت که محصول سفارشی لکسس بر پایه‌ی پکیج پریمیوم تولید شده و دارای رینگ‌های برنزی یاد شده است. مشتریان می‌توانند از بین سه رنگ بدنه‌ی سفید، خاکستری و قرمز یکی را انتخاب کرده و همچنین با یک جلوپنجره، مه شکن‌ها و آینه‌بغل‌های مشکی‌رنگ روبرو شوند.

لکسس NX 300 بلک لاین سفارشی شد + قیمت.jpg
داخل کابین هم دوخت های برنزی رنگ روی صندلی‌ها، کنسول مرکزی، تریم درب‌ها، کف‌پوش‌ها و… دیده می‌شود. پوشش سقف مشکی، صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده، فرمان گرم شونده، سیستم مموری لکسس، دستیار پارک، درب عقب برقی و ناوبری نیز جزو تجهیزات این شاسی‌بلند لوکس می‌باشند.

 لکسس NX 300 بلک لاین  معرفی شد + قیمت.jpg

صفحه‌نمایش استاندارد 10.3 اینچی خودروی یاد شده هم‌اکنون با ارتباط اندروید اتو در دسترس بوده و کاربران با آن می‌توانند از برنامه‌هایی همچون پاندورا استفاده کرده و از طریق برنامه‌هایی مثل واتساپ پیام فرستاده و حتی از دستیار گوگل استفاده کنند.

لکسس NX 300  سفارشی معرفی شد + قیمت.jpg
لکسس NX 300 بلک لاین به تعداد 2 هزار دستگاه تولید خواهد شد اما اگر موفق به خرید این نسخه نشدید می‌توانید مدل عادی را با قیمت پایه‌ی 34720 دلاری انتخاب کنید.

منبع پدال


نظرات

  • ایلیا ایلیا (14 مهر 1398 ساعت 17:55)

    با بدبختی تمام داره به پراید نزدیک میشه !!!