1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نیسان GT-R و شورلت کوروت به سرویس آمبولانس دبی اضافه شدند! + عکس

نیسان GT-R و شورلت کوروت به سرویس آمبولانس دبی اضافه شدند! + عکس

26 مهر 1398
  • 1

نیروی پلیس دبی به خاطر داشتن تعدادی از سریع‌ترین و گران‌ترین خودروهای دنیا در سراسر دنیا به شهرت رسیده و حتی این به یک جاذبهٔ گردشگری تبدیل شده است؛ اما این فقط پلیس دبی نیست که خودروهای فوق‌العاده‌ای را در اختیار دارد بلکه سرویس آمبولانس این شهر اماراتی هم خودروهای چشمگیری را در خدمت دارد و حالا دو خودروی دیگر هم به آن‌ها اضافه شده است. پست‌های سرویس آمبولانس دبی در رسانه‌های اجتماعی نشان داده‌اند که این سرویس یک نیسان GT-R و یک شورلت کوروت C7 را به خودروهای خود اضافه کرده است آن‌هم نه کوروت معمولی بلکه نسخهٔ گرند اسپرت.

 نیسان GT-R و شورلت کوروت به سرویس آمبولانس دبی اضافه شدند! + عکس.jpg

با خواندن این خبر مطمئناً این سؤال در ذهن شما نقش می‌بندد که چگونه این خودروهای اسپرت دودر می‌توانند یک آمبولانس باشند و بیماران را حمل کنند؟ قطعاً این دو خودرو نمی‌توانند چنین کاری انجام دهند بلکه از آن‌ها بیشتر برای گشت زنی در مناطق توریستی استفاده می‌شود و در رویدادهای ورزشی هم شرکت خواهند کرد اما بیش از هر چیزی، این دو ماشین ابزارهای تبلیغاتی خواهند بود. البته این GT-R و کوروت در صورت نیاز و شرایط اضطراری، توانایی انجام برخی از وظایف یک آمبولانس را هم دارند زیرا هردو به تجهیزات CPR، سیلندرهای اکسیژن و تجهیزات احیا مجهز شده‌اند. به گفتهٔ سرویس آمبولانس دبی، با استفاده از این خودروها زمان پاسخگویی به درخواست به نصف کاهش پیدا می‌کند.

نیسان GT-R و شورلت کوروت به آمبولانس دبی اضافه شدند! + عکس.jpg 

دیگر خودروهای اسپرت و پرفورمنسی که در گذشته توسط سرویس آمبولانس این شهر مورداستفاده قرار گرفته‌اند نیز شامل دو فورد موستانگ، یک دوج چلنجر و یک لوتوس اوورا می‌شود. همچنین همان‌طور که گفته شد، ناوگان پلیس دبی هم خودروهای فوق‌العاده‌ای را در اختیار گرفته که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به آستون‌مارتین One-77، بوگاتی ویرون گرند اسپرت، پورشه 918، فراری FF، نیسان GT-R، مک‌لارن MP4-12C، لامبورگینی اونتادور، ب‌ام‌و M6 گرن کوپه، برابوس G63 AMG، آئودی R8 V10، مرسدس بنز SL63 AMG و… اشاره کرد.

 

منبع پدال


نظرات

  • ایلیا ایلیا (11 آبان 1398 ساعت 09:01)

    زرق و برق الکی ...