درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
با سلام خدمت دوستان
بنده اردیبهشت سال 97 یک عدد 207 دنده ایی ثبت نام کرده ام با موعد تحویل مهر ماه 97 به صورت کارتکسی بود که بعد از چند ماه گفتند که خودرو باید به نام زده بشه وگرنه پول شما عهدتت داده میشه و برمیگرده و ما خودرو رو بنام زدیم و مدارک تحویل شرکت دادیم اواخر فرودین 98 دعوتنامه ما صادر شد که تکمیل وجع کنیم تحویل 90 روز کاری وامروز که 16 آبان ماه هستیم نه خودرو فاکتور شده و نه فکری به حال بنده شده این چه مدیریتی هست که سر مردم در اوردن کی میخواد این مشکلات حل بشه؟
خودرو سازي در ايران به معني منعفت طلبي *************** است و برايشان هيچ چيز به جز سود خودشان ، معني ندارد.چرا بايد از خودرو هاي به روز خبري نباشد و همان قديمي هاي ناليمن را با قيمت هاي غير متعارف خريداري كنيم! اگر اين صنعت فشل نيست ، بايد گفت ! فاجعه است ، بدتر از فشل!
جناب آقای فرشاد مقیمی چرا اسم مونتاژ کاری را میگذارید خودرو ساز ؟ کدام رفتار شما شبیه خودرو سازان مطرح دنیاست؟ اگر اسم این دو (ایران خودرو و سایپا)را فرغون ساز بگذارید شاید بتوان گفت واقعا فشلید،پیشنهاد میکنم شبکه یک سیما فشلی این دو شرکت را به قضاوت مردم بگذارد و تا در فشل بودنشان اطمینان حاصل کنند.
اگر فشل نبود خودرو دنا پلاس منو خودسرانه از کد701به709 تبدیل و با موعد تحویل مرداد97 بودکه هنوز هنوز تحویل نشده.ضمنا با این همه تضیع حقوق مصرف کننده زیان ده هستندو کلی مطالبات معوق در شبکه بانکی دارند .
خدا ازتون پس بگیره . خیلی از تحریم سوء استفاده کردید شما خودرو سازها
مدیرعامل ایرانخودرو: صنعت خودرو فشل نیست... ببخشید منظورم این بود خودت فشلی.
خاموش ای گاریسازان بنز سوار. خخخ باحال بود.
ابتدا اینکه راجع به فشل بودن صنعت خودرو مدیرعامل اون شرکت نمیتونه نظر بده و باید مردم نظر بدن که دارن استفاده میکنن!
دوم اینکه یه جایی ایشون گفتن این مقدار ارز باید برای واردات خودرو در نظر گرفته میشد، جناب مدیرعامل هزینه های ضرری که خودرو سازی به کشور میزنه مثل مصرف سوخت بالا، هزینه های محیط زیستی، استهلاک بالای محصولات و خود کارخانه، واردات قطعات نامرغوب چینی برای ساخت خودرو و مهمتر از همه هزینه های درمان و از بین رفتن انسان ها در اثر طراحی های قدیمی متفاوت با ارگونومی بدن و ایمنی پایین خودروها را وقتی در نظر بگیرید می بینید که از فشل هم گذشته...
به نام خدا
با مدیریت دکتر مقیمی مشکل خودرو کشورمان حل خواهد شد.
دلیل
خودرو سازی ما اول تعهد نیاز دارد بعد تخصص، ایشان هم تعهد دارد هم تخصص، منتظر اقداماتی باشید که به زودی خودرو کاملا در اختیار بازار و مصرف کننده باشد.
نهایتا هم مردم خودمان هستیم که باهم کارها را درست می کنیم.
علی حسینی
رییس بانک مرکزی حرف دل ۸۰ میلیون ایرانی رو زد ؛ دمت گرم جناب آقای همتی
من خودم ازقطعه سازان خروجی ازبازارم زمانی که واردات قطعات چینی بی کیفیت به تولیدداخل ترجیح داده شدوپول مارا حتی باالتماس ماهها به تعویق میانداختندوبرای واردات قطعات چینی ازپیش پول پرداخت میشدمعلوم بودکه روزگارفشل شدن هم داشته باشیم بنده به نوبه خودم بسیارمتضررشدم وشغل وزندگیم برای تصمیمات اشتباه بعضی ازمدیران دچارمخاطره شددعا میکنم که بالاخره برای جوانان شایسته این مرزوبوم درآینده تصمیمات عاقلانه تری گرفته شودوبا زندگی امثال بنده براحتی بازی نکنند.
سلام
بنده به عنوان يك شهروند با نظر جناب مدير بانك مركزي موافقم وكاملا حرفهاي ايشان را قبول دارم صنهت خودروي ما از هر نظر كه بهش نگاه كني فشل و متسفانه از اين طريق يك عده اي خوب جيب مردم**************** مي كنند هر چيزي كه توي اين مملكت دولتي باشد به دليل اينكه نظارت دقيق تر و رقابت در عرصه پيشرفت صنعت اهميت داده نميشه وظعيت فشل خواهد بود.
بنده با داشتن صنعت و ایجاد اشتغال بواسطه آن موافق ترم تا واگذاری بازار مصرف به خارجی ها.اما به نحوی که خودرو سازی کاملا خصوصی و صادرات محور باشه.از طرفی سوپاپ کنترل قیمت هم بواسطه واردات با تعرفه ی متعارف سیستم رو کنترل کنه اونوقت خواهید دید که صنعت خودرو از حالت فشل به فعال و به روز می رسه
در اینکه خودروسازان "فشل" نیستند هیچ شکی نیست
چون قطعه ای از خودرو مثلا جلو داشبورد را عوض میکنند و پول ماشین مدرن تر و اپشن دار تر را از خلق الله ******** میکنند تازه با خلف وعده در زمان تحویل !!!!!
واقعا مدیر عامل ایران خودرو خیلی روش زیاده، شرکتی که برای طراحی یک صندوق عقب روی پژو 206 مبلغ 350 میلیون دلار هزینه کرده، اگر فشل نیست پس چیه؟
مودبانه ترین جمله و کلمه رو بکار بردن وگرنه این دو غول فرغون سازی ایران ،*********** و در عین حال*************** هستن البته نباید کارگران و چرسنل عزیز این دو رو به این مبحث وارد کنیم که هرچی میکشیم از مدیران نالایق و ********** اونا میکشیم
واقعا اگه تولید خوب بود آتش سوزی خودروهای تولیدی ایران خودرو یحتمل ماله کشورهای دیگه است.
عجب؟
من اصلا موافق نیستم همه حرفاشون دروغ است حناشون دیگه برای ما رنگی نداره .
با سلام من از خوانندگان مقاله شما می پرسم خدایی برای این صنعت در کشور فشل اسم خیلی ابرو مندی هست
ما که داریم مثل و مانند خودرو های روز دنیا را تولید میکنیم با کیفیت و قیمت مناسب
و به وزیر محترم همیشه حمایت کننده می گویم نیازی به ثابت کردن ندارد چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
ودر پایان تشکر می کنم از جناب همتی عزیز
سلام دوست گرامي به احتمال زساد كارمند شركت هستي يا اينكه خودتان هم ذينفيد كدام خودرو با خودروهاي 30 سال پيش دنيا رقابي مي كنه گروه پژو يا سمند يا پرايد كدام اينها از هرچيز فقط بلدند وانتشو بسازند غير از اينكه بزن تو دهنم..........
20 میلیارد دلار رو هزینه نمیکنیم تا ماشین ایمن و با کیفیت و الایندگی پایین وارد کنیم، بجاش چند برابرش رو هزینه میکنیم برای تامین سوخت و کمترل الودگی هوا و هزینه های پزشکی و مرگ و میر جاده ای