1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. جنرال موتورز با فروش کوروت زیر 80 هزار دلار ضرر می کند

جنرال موتورز با فروش کوروت زیر 80 هزار دلار ضرر می کند

13 آذر 1398
  • 1

به نظر می‌رسد که قیمت پایه زیر 60 هزار دلار شورولت کوروت 2020 بیش از حد خوب بوده است!

البته این قیمت برای ما و نه برای جنرال موتورز جذاب بوده است. یکی از منابع نزدیک به این خودروساز در مصاحبه با موتورترند به موضوع جالبی اشاره کرده است. جنرال موتورز با فروش هر کوروتی که قیمت زیر 80 هزار دلار داشته باشد ضرر خواهد کرد. این منبع مطلع همچنین تائید کرده قیمت شورولت کوروت 2020 تا سال 2021 افزایش خواهد یافت؛ اما آیا این موضوع برای پوشش هزینه‌های جنرال موتورز در بلندمدت کافی خواهد بود؟

جنرال موتورز با فروش کوروت زیر 80 هزار دلار ضرر می کند.jpg
قبلاً هم خبرهایی درباره‌ی ریسک برخی خودروسازان و فروش خودروهای الهام‌بخش با مشخصات عجیب و قیمتی رقابتی به گوشمان خورده است. این دست از خودروسازان اگرچه از نظر مالی ضرر می‌کردند اما امیدوار بودند این خودروها شهرت بیشتری را به ارمغان بیاورند.

جنرال موتورز با فروش کوروت 80 هزار دلار ضرر می کند.jpg
گفته می‌شود بودجه در نظر گرفته شده برای پروژه کوروت جدید با بهای 79995 دلاری بسته ‌شده بوده است. این قیمت نسبت به نسل پیشین افزایش قابل‌توجهی را نشان می‌دهد و به منظور پیشگیری از انتقادات مشتریان شورولت مشکلی با ضرر کردن نداشته است. همچنین این شرکت امیدوار است لیست گسترده آپشن ها و وسایل جانبی باعث شود خریداران خودرویی را انتخاب کنند که قیمت نزدیک به 80 هزار دلار داشته باشد.

 جنرال موتورز کوروت زیر 80 هزار دلار ضرر می کند.jpg

قیمت‌گذاری مدل‌های Z06 و ZR1 جدید نیز مهم است. منابع نزدیک به این کمپانی اظهار داشته‌اند قیمت مناسب از نظر میزان فروش و سود برای شورولت به ترتیب بین 80 تا 100 هزار دلار بوده است. طبیعتاً زمانی که خودرو وارد قیمتی 6 رقمی می‌شود حجم فروش به‌طور قابل‌توجهی کاهش می‌یابد. ما باید منتظر مانده و ببینیم که جنرال موتورز چگونه با قیمت‌گذاری کوروت جدید کنار خواهد آمد. امیدواریم ریسک این خودروساز در نهایت جواب داده و کوروت هم آینده موفقیت‌آمیزی داشته باشد.

جنرال موتورز با فروش کوروت زیر 80  ضرر می کند.jpg

جنرال موتورز با فروش کوروت هزار دلار ضرر می کند.jpg

منبع پدال


نظرات

  • علی علی (13 آذر 1398 ساعت 12:14)

    آخه خدا رو خوش میاد جنرال موتورز با این محصول زیبا و عالیش ضرر کنه بعد خوروبازهای ما با تولید ارابه های مرگ سود کلان به جیب بزنن؟!؟؟!