1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فیس‌لیفت جک S7 در نمایشگاه گوانگژو معرفی شد + تصاویر

فیس‌لیفت جک S7 در نمایشگاه گوانگژو معرفی شد + تصاویر

16 آذر 1398
  • 0

جک در نمایشگاه گوانگژو رسماً از نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ کراس‌اوور S7 پرده‌برداری کرده که در آن از زبان طراحی جدیدی استفاده شده است. نمای جلویی این کراس‌اوور میان سایز بسیار به سدان A5 شباهت دارد و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن جلوپنجرهٔ شش‌ضلعی بزرگ با طرح آبشاری خطی و نمایی کوسه مانند است. چراغ‌های جلوی خودرو نیز به‌صورت دوبخشی طراحی شده‌اند که بخش بالایی آن تا نزدیکی جلوپنجره کشیده شده و نمای تهاجمی‌تری به S7 بخشیده است.

 2.jpg

پروفیل جانبی S7 اما کاملاً نسبت به قبل بدون تغییر باقیمانده و مثل قبل خط شانه‌ای در آن دیده می‌شود که از گلگیر جلو آغاز شده و به سمت چراغ‌های عقب پیش رفته است درحالی‌که روی سقف هم همان ریل‌های نقره‌ای به چشم می‌خورند. در بخش عقبی اما شکل چراغ‌ها کاملاً تغییر کرده و به هم متصل شده‌اند. از طرفین سپر هم چهار سر اگزوز کرومی مربعی بیرون آمده که نمایی اسپرت و تهاجمی را ایجاد کرده‌اند.

 3.jpg

کابین S7 نیز تغییرات بزرگی را نسبت به نسخهٔ پیش از فیس‌لیفت تجربه کرده است. به‌عنوان‌مثال، در میانهٔ داشبورد یک نمایشگر بزرگ با طرحی شناور جای گرفته و دریچه‌های تهویهٔ دایره‌ای زیر آن‌هم جای خود را به نمونه‌های ذوزنقه‌ای باریکی داده‌اند. روی کنسول مرکزی نیز دسته‌دندهٔ قبلی با یک نمونهٔ الکترونیکی لوکس‌تر جایگزین شده است.

 4.jpg

جک هنوز اطلاعاتی از مشخصات فنی و پیشرانه‌های S7 جدید منتشر نکرده است اما نسخهٔ کنونی با دو پیشرانهٔ 1.5 لیتری و 2 لیتری چهار سیلندر توربو به بازار عرضه می‌شود که اولی 175 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور و دومی 190 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی هردو موتور هم توسط گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی یا شش سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه صورت می‌گیرد.

 5.jpg
جک S7 جدید از سیستم‌ها و تکنولوژی‌های ایمنی مدرنی هم برخوردار است که سیستم دید اطراف، کروز کنترل تطبیقی، سیستم حفظ حرکت میان خطوط و سیستم ترمز فعال فقط تعدادی از آن‌ها هستند. انتظار می‌رود S7 جدید اوایل سال آینده در بازار چین عرضه شود.

منبع پدال


نظرات