بامو سری 7 در مدل سال 2020 خود فیس لیفت چشمگیری را تجربه کرده است. این سدان پرچمدار در مدل سال 2020 به جلوپنجرهای بزرگتر و قوای محرکه پلاگین هیبریدی مجهز شده است. اگرچه فروش مدل فیس لیفت از چند ماه گذشته شروع شده اما توسعه نسل جدید این خودرو پیش از این شروع شده است.
برای اولین بار تصاویری از این خودرو که در حال آماده شدن برای تست در پشت یک تریلر بوده منتشر شده است. به نظر میرسد یکی از این پروتوتایپ ها دارای قوای محرکه درونسوز بوده و دیگری از نوع هیبریدی بوده است. این خودروها از بدنهی نسل فعلی سری 7 استفاده میکنند اما بخشهای استتار شده شاید نشان دهنده تغییرات نسل جدید سری 7 باشند.
در بخش جلو شاهد پوشانده شدن چراغها هستیم اما اینگونه چراغها معمولاً در خودروهای پیشتولیدی دیده میشوند. با این وجود نسل بعدی سری 7 احتمالاً از تکنولوژی بهتری در چراغهای جلو استفاده خواهد کرد. نسل فعلی این سدان لوکس با پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربو در مدل 740i، پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو در مدل 750i و نیروگاه 12 سیلندر 6.6 لیتری توئین توربو در نسخه پرچمدار M760i عرضه میشود. این پیشرانه 12 سیلندر قدرت 600 اسب بخاری دارد.
البته آینده پیشرانه 12 سیلندر بامو مشخص نیست و شایعاتی درباره عدم استفاده از این نیروگاه در نسل جدید سری 7 به گوش رسیده است. مارکوس فلش مدیرعامل بخش M بامو قبلاً گفته بود: “من باور ندارم که در آینده مدلی مجهز به پیشرانه 12 سیلندر را ببینیم.”
تصاویر جاسوسی نشان میدهند که بامو در حال توسعه نسخه تمام الکتریکی سری 7 هم بوده و شاید این خودرو برای رقابت با مرسدس EQS و با نام i7 معرفی شود. تولید نسل فعلی سری 7 احتمالاً در سال 2022 به پایان خواهد رسید و بنابراین نسل جدید در سال 2022 یا 2023 معرفی خواهد شد.