درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
آقایونی که با رای مردم مسئول شدین و قانون تصویب می کنید، چند نفر از شما خودروی داخلی سوار میشین که این قوانین را تصویب میکنید؟؟ باید از روی مردم خجالت بکشین. شرم بر شما باد
متاسفم برای خودمون که حتی نمیتونیم همین کره ایهای نه چندان انچنانی رو هم سوار شیم اونوقت تو افغانستان اخرین مدلهای بنز و بی ام و رو دارن.این اقایون راه پول دراوردن رو خوب یاد گرفتن هربار یک قانونی میذارن برا واردات وکلی به جیب میزنن
قبول دارم
یعنی با این اوضاع مالی مردم و این قوانین من در آوردی، عملا ما حق انتخاب نداریم. یا خودروی داخل یا هیچ!
چه خاکشیری شده این مسئله واردات خودرو....
خودتون رو خسته نکنید
اینجا درست بشو نیست
اگه واردات خودروهای بالای 2500 سی سی متوقف بشه اختلاف طبقاتی از بین میره..!؟
سخت تر شدنش واسه آدم های سطح متوسط و فقیر فرقی نمکنه .
واسه پولدارشم چه فرقی میکنه یکم پول بیشتر می ده میارن واسش.
اظهارداشت: از مردم درخواست میکنم خودروهای تولید داخل را خریداری کنند
یعنی الان خودشم خودرو تولید داخل سواره یعنی مثل ما پراید داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هر دم از این باغ بری میرسد ...
فقط باید گفت متاسفیم...
ظاهرا تنها در مقام شعار ،ایرانی شایسته ی بهترینهاست ولی در عمل همون پراید هم از سرش زیاده...
واقعا ما تا کی باید پول زیاد بدیم و ماشین عهد دقیانوسی و از رده خارج سوار شیم...
سایپا مطمئن....!!!؟؟؟
راه تو را میخواند... !!!؟؟؟
این است بدبختی بزرگ ما...
ما هرقدر این تولید کننده های داخلی رو که حمایت میکنیم بجای اینکه پیشرفتی حاصل بشه این ها از این اعتماد سوء استفاده می کنند و مردم رو سر کیسه می کنند.
اونایی که بخوان راحت میتونن وارد کنن مثل این همه ماشین چهار هزار و 5 هزار سی سی که تا حالا وارد شده
کشور چین چندین سال تمام دروازه های کشورش رو به جهان بسته بود تا از درون خودش رو بسازه و وقتی درهای کشورش رو باز کرد دیدیم که توی اقتصاد قولی شد...حالا ما داریم درهای کشورمون رو روی تمام دنیا میبندیم تا کسی از خارج ماشین نیاره تا محصولات ....خودمون رو به خودمون قالب کنه.این یعنی دنده عقب رفتن.اصلا این روهم قبول ندارم که باعث تجمل گرایی میشه.طرف پول داره دوست داره ماشین خوب سوار بشه...اگر ثروت رو درست تقسیم کنن هیچ وقت اختلاف طبقاتی پیش نمیاد.واقعا متاسفم برای اقتصاد فاسد کشور عزیزم ایران.ببخشید اگر طولانی شد.
خوبه دبگه کلا وارداتو قطع کنن تا همه برن ماشینای اشغال ایران-چینی بخرن
پس با این وجود بریم خودروهای گاری ایران خودرو و سایپا رو بخریم تا آقایون ضرر 2000 میلیارد تومنی رو از جیب مردم دربیارن .
ما اگه به جای ماشین تو ایران خودرو سایپا گاوداری زده بودیم الآن گوشتش ر به تمام دنیا صادر می کردیم .
نمیدونم چی بگم تو ایران هیچی درست نمیشه نه دولتی نه خصوصی
خوش به حال سایپا و ایران خودرو و پارس خودرو می شه.
اگه عوارض کاهش چشمگیری پیدا کند، ارزش پول ملی هم بالاتر برود، تا ما بتوانیم خودروهای خوب را با قیمت مناسب خریداری کنیم، این خبر نگران کنده است، در غیر این صورت خیر.
با این قیمت دلار و این عوارض بیش از 100 درصدی و سود عجیب و غریبی که وارد کننده ها نوش جان می کنند، می خوام که اصلاً نیاد. هر روز سخت در دیروز.
اینکه شما نمی تونین کاری بکنین ملت نباید جواب بدن تعرفه تو همه کشورا بین 20 تا60 برای خودرو های منتاژی هم 15 درصدهههههههه آقای بابک زنجانییی جان
فقط همین کم داشتیم به این بهانه قیمت خارجی ها رو ببرن بالا یه پولی دولت کاسبی کنه
واردات خودرو تو روسیه با تعرفه 30 درصده آقای ویزززززززیررررر نه 120 که الان میشه 200