1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ادامه تولید پیشرانه 16 سیلندر بوگاتی تا یک دهه آینده + جزئیات

ادامه تولید پیشرانه 16 سیلندر بوگاتی تا یک دهه آینده + جزئیات

19 بهمن 1398
  • 1

کمپانی خودروسازی بوگاتی اعلام کرده است که تا یک دهه پیش رو، همچنان قصد استفاده از پیشرانه 16 سیلندر خود را بر روی محصولات جدیدش دارد.

در دورانی که سیلندر ماشین ها کمتر و کمتر می شود و جای آنان را توربوشارژر و سوپرشارژرها پُر می کنند، یا دورانی که ماشین های تمام الکتریکی روبه رشد هستند و یا شاهد فشارهای زیست محیطی بر روی پیشرانه های درون سوز هستیم، کمپانی خودروسازی بوگاتی اعلام کرده است که تصمیمی برای کنار گذاشتن پیشرانه 16 سیلندر خارق العاده خود ندارد و حداقل برای یک دهه آینده، قصد دارد از آن بر روی هایپرکارهای جدید خود استفاده کند.

زیرا بوگاتی زاده می شود تا از هر خودروی دیگری متفاوت باشد و مسائل مالی کمترین اهمیتی برای دارندگان محصولات چند میلیون دلاری آنان دارد و طبق گفته مدیرعامل این شرکت، ماموریت بوگاتی متفاوت از تمامی محصولات فولکس واگن و زیرمجموعه های آن خواهد بود و پیشرانه شانزده سیلندر ما همچنان فرصتی برای آینده دارد و استفاده از آن بر روی محصولات جدید ما هیچوقت از ارزش آن کم نخواهد کرد.

bugatti-w16.jpg
مدیرعامل کمپانی خودروسازی بوگاتی در رابطه با موتورهای احتراق داخلی افزود: در طول یک دهه پیش رو، احتمالا پیشرانه های احتراق داخلی در آخرین نمونه های خود ساخته خواهد شد و اگر شرایط به همین شکل پیش برود، دهه پیش رو آخرین فرصت برای ما در راستای استفاده از موتورهای احتراق داخلی خواهد بود.

اما در صورت استفاده از سیستم های محرک ترکیبی، موتورهای الکتریکی و مجموعه باتری های آن سیستم محرک اصلی نخواهند بود و همچنان پیشرانه درون سوز اتومبیل نقش اصلی سیستم محرک را ایفا خواهد کرد. مشتریان ما یک بوگاتی می خرند تا از نهایت عملکرد یک ابرخودرو لذت ببرند و ما همچنان قادر به انجام چنین کاری هستیم و آن را حق مسلم مشتریانمان می دانیم، بویژه اینکه خرید یک بوگاتی می تواند یک سرمایه گذاری طولانی مدت باشد.

-bugatti-centodieci-exlarge-169.jpg



نظرات

  • امیر هستم امیر هستم (30 دی 1399 ساعت 00:23)

    والا قیافه هاشون که تعریفی نداره
    مخصوصاً شیرون