1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. مدیرعامل سایپا از مشتریان عذرخواهی کرد - تحویل 400 هزارمین محصول سایپا در سال 98

مدیرعامل سایپا از مشتریان عذرخواهی کرد - تحویل 400 هزارمین محصول سایپا در سال 98

25 بهمن 1398
  • 23

مدیرعامل گروه سایپا از مشتریان این گروه خودروسازی به دلیل تاخیر ناخواسته در تحویل برخی خودروها که به دلایل مشکلات باقی‌مانده از مدیریت‌های گذشته و شرایط تحریمی و اقتصادی موجود ایجاد شده، عذرخواهی کرد.

گروه خودروسازی سایپا كه از ابتدای سال جاری افزایش تولید و تسریع در تحویل خودروهای مشتریان را در دستور کار خود قرار داده بود، موفق شد ۴۰۰هزارمین محصول خود در سال ۹۸ را تحویل مشتری دهد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه مراسم تحویل ۴۰۰هزارمین محصول سایپا در سال ۹۸ گفت: امروز توانستیم با تلاش و همت مجموعه همکارانم در گروه سایپا، ۴۰۰هزارمین خودرو را تحویل مشتری دهیم که این امر نشان می‌دهد ادعای عدم تحویل یا تحویل قطره چکانی خودرو توسط خودروسازان به بازار نادرست، ناآگاهانه و کذب است.

سلیمانی در ادامه با اشاره به فراهم آمدن امکان تولید حدود ۳هزار دستگاه از محصولات خانواده رنو در پارس خودرو افزود: ترخیص این قطعات از گمرک که از دوران قبل از تحریم مانده بود با تلاش‌ و پیگیری فراوان صورت گرفت و با همکاری برخی قطعه‌سازان داخلی، پارس خودرو تولید تعداد محدودی از محصولات رنو را آغاز کرد تا پس از تولید، براساس عدالت، رعایت حق هر مشتری و اولویتِ ثبت‌نام در اختیار مشتریان قرار گیرد.

مدیرعامل گروه سایپا اظهار کرد: برای تامین انتظارات هموطنان و ایجاد تنوع در سبد محصولات، با برگزاری گردهمائی زنجیره تامین، هماهنگی‌های لازم برای آغاز تولید انبوه نخستین محصول پلتفرم SP100 سایپا را فراهم آورده‌ایم تا از سال آینده وارد بازار شود.

 47.jpg

سیدجواد سلیمانی با بیان اینکه صنعت خودروسازی در برخی مقاطع زمانی دچار کاستی‌ها و اشتباهاتی در انتخاب مسیر درست بوده وگرنه می‌توانست شرایط بهتری نسبت به وضعیت فعلی داشته باشد، افزود: علاوه بر برخی تصمیمات غیرصحیح که در درون صنعت اتخاذ شده، نگاه و رویکرد بیرونی به این صنعت نیز صحیح نبوده و این صنعت قربانی نگاه‌های مغرضانه، غیرکارشناسی و غیراقتصادی شده است.

سلیمانی افزود: آنچه صنعت خودرو بیش از هر چیز دیگری در حال و آینده به آن نیازمند است، اجرای صحیح و سریع سیاست‌ها و برنامه های اصلاحی در درون صنعت و حمایت هوشمندانه از سوی نهادها و دستگاه‌های مرتبط بیرونی است که می تواند روند رو به توسعه را در این حوزه تداوم بخشد.

وی افزود: در شرایطی که صنعت خودرو سخت‌ترین دوران خود از نظر محدودیت‌های بین‌المللی را تجربه می کند، می‌توان این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و رویکردهای اصلاحی در صنعت خودرو را به گونه ای بنیان نهاد که با هر تهدید و تنگنای دیگری دچار بحران نشود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه گفت: مردم شریف ایران شایسته خودروهای بهتری از نظر کیفیت و امکانات هستند و تلاش برای ارتقاء کیفیت و افزایش تیراژ تولید کوچکترین وظیفه‌ای است که می توان برای خودروسازان متصور بود.

سلیمانی اضافه کرد: متاسفانه در گروه خودروسازی سایپا وارث بی‌تدبیری‌ها، مشکلات و معوقات فراوانی بوده‌ایم که اصلاح و حل آنها نیازمند چندسال فعالیت مستمر بود اما به لطف الهی در یکسال گذشته بخشی از این معضلات را حل کرده‌ایم و تلاش شبانه‌روزی برای رفع نقص‌ها و کمبودهای باقیمانده را نیز ادامه می‌دهیم.

وی افزود: سایپا با اتخاذ رویکردی تحول‌گرایانه در حوزه توسعه محصول و طراحی خودروهای جدید و به روز، ۸ محصول جدید را در سه سال آینده روانه بازار می‌کند.

مدیرعامل گروه سایپا از مشتریان این گروه خودروسازی به دلیل تاخیر ناخواسته در تحویل برخی خودروها که به دلایل مشکلات باقی‌مانده از مدیریت‌های گذشته و شرایط تحریمی و اقتصادی موجود ایجاد شده، عذرخواهی کرد و با تشکر از صبوری و همراهی آنها گفت: علاوه بر افزایش تولید و تحویل خودروها در ماه‌های اخیر، ایجاد تنوع در سبد محصولات و ارتقاء کیفیت خودروها را آغاز کرده‌ایم و به زودی شاهد نتایج مثبت آن برای مردم و مشتریان خواهیم بود.



نظرات

  • مصطفی مصطفی (28 بهمن 1398 ساعت 15:08)

    سلام اگر. واقعا مدیر عامل با وجودی هستی که چشمم اب نمی خورد تکلیف ثبت نامی های ۱۰مهر ۹۷ رو روشن کن که۲۵تیر ۹۸تکمیل وجه کردند وامروز هم ۲۸بهمن ۹۸ است اگر وجود داری و بی وجود نیستی. تکلیف خودرو های که مردم ثبت نام کردند رو روشن کن یکی مثل من ۲۰سال است میخواهم خودرو صفر ثبت نام کنم و هر بار بناحق گران شد واین خودرو که موقع ثبت نام ۲۸میلیون بود با کلی اپشن پای من ۵۶میلیون حساب کردند من خودرو را برای جابجای فرزنم میخواهم نیاز دارم باید ب بیمارستان ببرم وبیارم. وهر بار که آمبولانس میگیرم نزدیک۲۰۰هزارتومان کرایه باید پرداخت کنم آقای با وجود خودرو منو با شماره پذیرش۹۲۳۹۱۶۲وشماره درخواست۱۳۶۲۴۲۰۵وکدملی۲۳۰۰۵۴۸۴۳۷وشماره شناسنامه۱۸۱
    بده که واقعا مشکل دارم وجود خودتو نشان بده منتظر هستم

  • علی علی (28 بهمن 1398 ساعت 08:25)

    سلام آقای سلیمانی البته اگر وقت کنن و این پیام من و دوستان بخونن
    من تیبا 1 ثبت نام کردم مرداد 97 دعوت نامه خرداد 98 اومد واریز کردم تا این لحضه که28 بهمن 98 هست هیچ خبری نیست به قول خودشون هم خودرو اولی هستم .

  • امیر امیر (26 بهمن 1398 ساعت 19:27)

    بزک نمیر بهار میاد،کمبزه با خیار میاد

  • علی علی (26 بهمن 1398 ساعت 19:05)

    با درود
    بنده اسفند ۹۷ یک دستگاه تیبا ۱ طرح پیش‌فروش خریدم و ۱۸ میلیون واریز کردم
    شهریور ۹۸ هم تکمیل وجه کردم ک قرار بود یک ماه بعد تحویل بدن ولی کو ماشین!
    درضمن خودرو اولی هم هستم
    اذر رفتم امور مشتریان سایپا گفتم نهایتا تا اخر سال ۹۸ بهتون ماشینو میدن
    چندروز پیش باز رفتم سر زدم خیلی شیک و مجلسی میگه احتمالا برج ۳ و ۴ سال ۹۹ بهتون بدن!!!!!
    اخه یعنی چیییییی
    تا کی دورغ و فریبکاری
    مگه ما چ گناهی کردیم ک ب شما اعتماد کردیم و کل سرمایه خودمون رو دودستی ب شما دادیم برای خودرویی ک هیچ ارزشی نداره؟
    فقط دروغ و دروغ
    خداییش خسته نشدین از این فریبکاریا و زجر دادن مردم

  • عادل عادل (26 بهمن 1398 ساعت 12:49)

    سال ۹۷خودرو ساینا ثبت نام کردم الان سال۹۸داره تموم میشه هنوز خبری نشده، مدیرعامل سایپا میگه خودرو اولیا زودتر فاکتور میشن ما که ندیدیم...کلی وام برداشتیم که صاحب ماشین بشیم مثلا ولی کسی جوابگو نیست، امور مشتریان زنگ می‌زنیم میگن منتظر باشید... ماشین مارو تحویل بدید، تکمیل وجه ۲۹خرداد

  • پیمان پیمان (26 بهمن 1398 ساعت 12:12)

    با سلام
    سایپا از چند ماه پیش فروش فوری هم داشته و هنوز هم پیش فروش داره بدون اینکه خودرویی تحویل داده باشه می خوام بگم بد عهدی سایپا دلیلش نه بی کفایتی مدیران پیشین هست و نه تحریم ها چون اگر این چنین بود در این شرایط سایپا نباید هیچ طرح فروشی را از اول سال می گذاشت یکم صادق باشید و تقسیرها را گردن این و آن نندازیم و از همه مهم تر به شعور مردم توهین نکنید لطفا

  • علی علی (26 بهمن 1398 ساعت 11:14)

    انگار خبر از کیفیت و قیمت بازار نداره
    اینایی ک گفتی ک همش تبلیغ بود و اروم سازی جو جامعه

  • علی علی (26 بهمن 1398 ساعت 09:00)

    با سلام حالا که یک ادم کاربلد و دلسوز پیدا شده تو را خدا بگذارید چند سال باشد. بخدا مافیا خودرو بسرعت کنارش میذاره

  • هومن مومیوند هومن مومیوند (26 بهمن 1398 ساعت 08:03)

    جناب آقای سلیمانی بنده یک جوان بیکارم که در سال 97 یازده میلیون برای پراید 131 واریز نمودم و در هفته چهارم اردیبهشت ماه دعوتنامه برام صادر شد که بدلیل مشکلات مالی توان تکمیل وجه نداشتم و تا امروز که حدود 9 ماه میگذره هنوز دعوتنامه مجدد برام صادر نشده و علارقم پیگیری‌های مکرر از نمایندگی دوست محمدی قزوین هیچ نتیجه ای نگرفتم و می‌گویند در این مدت هم هیچ سودی به مبلغ واریزی تعلق نمیگیره و هیچ مشخص نیست مجدد کی برات دعوتنامه صادر بشه. مگه من گناه کردم که تکمیل وجه نکردم الان باید بلاتکلیف باشه کارم. من این ماشینو برای کار و تامین مخارج زندگیم ثبت نام کردم. این کار شما خدا پسندانه نیست.

  • Bahram Bahram (26 بهمن 1398 ساعت 00:20)

    کمتر دروغ بگین آقای سلیمانی .حدود سه ماه از تحویل کل مدارک ماشینم .بیمه برگ سبز و سند .میگذره اما خبری از خود ماشین نیست .هر چی زنگ میزنم هم یه بهانه های الکی میارن .یه روز ناقصه یه روز وسیله حمل خودرو ندارن .

  • علیرضا علیرضا (25 بهمن 1398 ساعت 22:32)

    سال 97 یک دستگاه ساینا ثبت نام کردم . سال 98 در حال تمام شدن است .هنوز تحویل داده نشده.پول را کامل گرفته اند.نه جواب ما را میدهند نه خودرو را میدهند.

  • جواد جهانگردی جواد جهانگردی (25 بهمن 1398 ساعت 19:47)

    آقای سلیمانی،بابت تاخیر خودرو عذر خواهی کردین،دمتون گرم،بهانه اش تحریم هست بقول شما
    چرا دو ماه هست که ماشین من را بعد از ۴ ماه تاخیر در تحویل طبق قرداد، تحویل دادین،سود تاخیر ش،را با تاخیر میدین،این کارتون فکر کنم،خجالت دارد،
    نه وام میخوام ،نه صدقه،پول سود تاخیر را بدین .کد ملی من۰۷۳۱۲۴۷۱۸۳

  • امید امید (25 بهمن 1398 ساعت 17:43)

    برج ۶ تحویل یکماهه ثبت نام کردم فعلا ۵ ماه گذشته
    هنوز خبری نیست ...

  • کاظم کدخدا کاظم کدخدا (25 بهمن 1398 ساعت 16:19)

    باسلام@ خودروی تیبا راپارسال ثبت نام وامسال مورخ ۷/۱۷/ تکمیل وجه نموده ایم وقرار بر تحویل در مهرماه بوده است.هنوز تحویل نداده شرکت سایپا حال شکایت را به کجاببریم؟

  • حسین خسروی حسین خسروی (25 بهمن 1398 ساعت 15:38)

    من یک مهر پول رو دادم قرار بوده اول هشت بدن ماشینو الان زنگ میزنم میگن تا چند ماه آینده خبری نیست

  • علی فرخی علی فرخی (25 بهمن 1398 ساعت 14:45)

    سلام و خسته نباشید
    ولا ما برج 11سال گذشته ثبت نام کردم و برج 6 امسال تکمیل وجه کردیم ولی هنوز خبری از تیبا نشده که هیچ تازه میگن امسال نمیدیم واسه تابستون سال آینده شاید بدیم با کمال پرویی و خنده میگن این حرفو
    هنوز میگن 7خرداد رو داریم میدیم
    بعد کجا مدعی هستین تولید رو افزایش دادین و به حد خوبی رسیده چرا دروغ تحویل میدی

  • نیما نیما (25 بهمن 1398 ساعت 13:14)

    سلام من برج 9. 97پارسال ثبت نام کردم11میلیون ریختم. برج 7.98 تکمیل وجه کنم ماشین پراید رو بدن الان از14. 7 تا الان ماشین رو ندادن عذر خواهی توسرش بخوره بجا اینکارا ماشین بدن میگن ماشین نداریم پیش فروش فوری میزارن میگن ماشین نداریم تو نمایندگی به قیمت روز ماشین صفر می فروشن الکی نندازم گردن مدیرت قبلی بهونه نیارن

  • گنجی گنجی (25 بهمن 1398 ساعت 12:55)

    واقعا بگو این همه تولید میکنی چه کردی من الان 2 ماه ماشین صفر گرفتم داخل تمیرگاه مانده بدلیل نداشتن قطعه چه فایده داره این همه تولید

  • حسین حسین (25 بهمن 1398 ساعت 12:35)

    تو رو خدا ماشین تیبا ثبت نام کردم آبان۹۷ در مرداد ۹۸ تکمیل وجه کردم ولی هنوز با گذشت ۶ ماه خبری از ماشین نیست یکی هم نیست جواب من و امثال من رو بده آقای سلیمانی لااقل اگر دین ندارید آزاد مرد باشید به ملت دروغ نگین

  • سینا سینا (25 بهمن 1398 ساعت 12:32)

    اره تولید شده منتها دو دستی تقدیم کردین ب واسطه ها و دلال و زیر دستی ها که قیمت پراید با دلار ۱۶ تومنی میشه ۳۰ میلیون بیرون کمیاب شده اونم باقیمت استثنائی ۶۵ میلیون