1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی استون مارتین DBX Q، پروژه‌ای برجسته و خاص…+ قیمت

معرفی استون مارتین DBX Q، پروژه‌ای برجسته و خاص…+ قیمت

10 اسفند 1398
  • 0

استون مارتین DBX 2021 اولین شاسی‌بلند تاریخ این برند بوده و انتظار می‌رود به پرفروش‌ترین محصول بریتانیایی‌ها تبدیل شود؛ اما پیش از آنکه تحویل این خودرو شروع شود استون مارتین آپشن های خاص‌تری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که اولین آن‌ها توسط بخش سفارشی Q این برند تولید شده است.

Aston-Martin-DBX-Q-3.jpg
این خودرو که در نمایشگاه ژنو 2020 معرفی می‌شود با سه سطح سفارشی‌سازی Q یعنی Commission، Collection و Accessories در دسترس خواهد بود.


این نمونه ویژه که در نمایشگاه ژنو حضور خواهد یافت از برخی ویژگی‌های خاص همچون رنگ خاکستری زنون، رینگ‌های 22 اینچی مشکی سفارشی و… سود خواهد برد. پکیج بدنه‌ی فیبر کربنی و پلاک‌های متمایز نیز جزو دیگر شاخصه‌های DBX بخش Q هستند.

Aston-Martin-DBX-Q-5.jpg
داخل کابین این شاسی‌بلند لوکس چرم مشکی، تریم آلومینیوم کروم و… دیده می‌شود. این یکی از منحصربه‌فردترین متریال بکار رفته در کابین یک خودرو بوده و بسیار جذاب است. استون مارتین همچنین از فیبر کربن روی کنسول مرکزی و تریم درب‌ها استفاده کرده است. بخش مرکزی داشبورد نیز از 280 لایه فیبر کربن برخوردار بوده و تولید این بخش 90 ساعت زمان می‌برد.


مارک ریچمن مدیر اجرایی استون مارتین می‌گوید:

درحالی‌که طراحان ما قبلاً طیف باورنکردنی از آپشن ها و رنگ‌ها و متریال در دسترس برای محصولاتمان را نشان داده‌اند اما بخش Q استون مارتین ابزاری برای مشتریانی ارائه می‌کند که خواهان رسیدن به مرزهای جدید هستند.

Aston-Martin-DBX-Q-7.jpg

او ادامه می‌دهد:

البته نمونه‌ای که امروز به نمایش گذاشته شد تنها یکی از مدل‌های در دسترس بوده و من کاملاً انتظار داریم طیف متنوعی از مدل‌های سفارشی در ماه‌های آتی تولید شوند.

قیمت استون مارتین DBX از 189900 دلار شروع می‌شود اما انتظار داریم مدل‌های سفارشی Q به‌طور قابل‌توجهی بیشتر باشند. تحویل این خودرو از نیمه دوم سال جاری در آمریکا شروع خواهد شد.

 Aston-Martin-DBX-Q-8.jpg

منبع پدال


نظرات