1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. ادامه تب سنجی و ارزیابی کرونا در جاده‌های ورودی به استانها

ادامه تب سنجی و ارزیابی کرونا در جاده‌های ورودی به استانها

20 اسفند 1398
  • 0

عملیات تب سنجی و ارزیابی بیماری کرونا در محور‌های ورودی استان مازندران انجام می‌شود.

تداوم تب سنجی و ارزیابی کرونا در جاده‌های ورودی مازندرانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در واکنش به خبر لغو ممنوعیت تردد در جاده‌های مازندران گفت: عملیات تب سنجی و ارزیابی بیماری کرونا در محور‌های ورودی استان انجام می‌شود.

حسین حسن نژاد در پی انتشار خبر لغو ممنوعیت سفر به استان مازندران گفت: این مسئله به معنای عدم ارزیابی کرونایی نمی‌باشد.

او تاکید کرد: تمامی تیم‌های پزشکی، درمانی و انتظامی استان در جاده‌های ورودی مازندران مستقر بوده و به ارزیابی رانندگان و همراهان آنان می‌پردازند.

معاون سیاسی استاندار مازندران گفت: اولویت ما سلامت مردم استان بوده و نمی‌توان در این زمینه تدابیر پزشکی و بهداشتی را کاهش داد.

حسن نژاد با اشاره به اینکه مردم استان‌های دیگر و مسافران و گردشگران باید نسبت به وضعیت سلامت مازندران و خود مسولیت پذیر باشند، گفت: لغو ممنوعیت به معنای اجازه ورود آزادانه و بدون نظارت به مازندران نیست.

وی از مردم خواست تا در شرایط کنونی به استان مازندارن سفر نکنند و با در خانه ماندن امنیت و سلامت خود و خانواده خود را تضمین کنند.

توقیف خودرو رانندگان مشکوک

معاون استاندار مازندران بار دیگر بر ارزیابی شرایط جسمی و فیزیکی سرنشینان خودرو‌های ورودی به استان اشاره کرد و گفت: در صورت مشاهده علائم مشکوک ویروس کرونا خودرو مذکور توقیف خواهد شد و فرد مذکور برای ۱۴ روز در قرنطینه قرار می‌گیرد.

حسن نژاد اظهار داشت: ارزیابی کرونایی افراد محدود به تب سنجی نخواهد بود و تیم‌های پزشکی به چندین شیوه افراد را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

وی با بیان اینکه برای سلامت مردم مازندران نمی‌توان ریسک کرد، گفت: حتی موارد کمتر مشکوک نیز توسط تیم پزشکی مورد قرنطینه قرار خواهند گرفت.



نظرات