1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ضد عفونی شدن تمامی تجهیزات و خطوط تولید پارس خودرو

ضد عفونی شدن تمامی تجهیزات و خطوط تولید پارس خودرو

16 فروردین 1399
  • 0

تمامی سطوح خطوط تولید، تجهیزات، ماشین آلات و ... در پارس خودرو به صورت کامل ضد عفونی شد.

عباس حق نظر معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی پارس‌خودرو گفت: تمامی سطوح خطوط تولید، تجهیزات، ماشین آلات و ... در پارس خودرو برای شروع فعالیت در سال جدید و قبل از ورود پرسنل به صورت کامل ضد عفونی شد.

حق نظر تاکید کرد: تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا از ماه قبل در شرکت صورت گرفته و از همان زمان ابتدایی شیوع کرونا در کشور تمامی سرویس ها، ورودی و خروجی های شرکت، سالن های تولید، اتاق های ستادی و ...به صورت مستمر ضدعفونی می شود و مواد شوینده، ژل های ضد عفونی و ... به مقدار لازم تهیه و در اختیار تمامی کارکنان قرار می گیرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی جامع برای کاهش تراکم نیروی انسانی در محیط کار برای حفظ سلامت پرسنل گفت: با تاکید مدیرعامل محترم شرکت حفظ سلامت نیروی انسانی در اولویت اول قرار گرفت و بر این اساس تمامی پرسنل ستادی و ایستگاه های تولید با کاهش تراکم نیروی انسانی تا پایان کنترل بیماری کرونا در کشور به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی پارس خودرو خاطر نشان کرد: اقلام مورد نیاز برای ضدعفونی محیط کار و استفاده شخصی به مقدار لازم تهیه و ذخیره شده و ژل های ضدعفونی و ... در بدو ورود به تمامی پرسنل شرکت اهدا خواهد شد.



نظرات