درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
داداش جم کنن خداوکیلی معلوم نی چ موتوری روشه چند درصد چینیه مث اون دنایی که رفیقمون ازش حرف میزنه موتور سمند رو گذاشتن روش قالب کردن به ملت نکنید اقا نکنید این کارو
ایراد خودرو سازیها به خصوص ایران خودرو اینه که هزینه های تولید خیلی بالاست ودر نهایت قیمت تمام شده کالا هم بسیار بالاست.من خودم از پرسنل اونجا بودم .تو مدت هجده سالی که تو داخل شرکت از یک مسیر تردد میکردم.هر روز با ی حجم زیادی نان مصرف نشده وکپک زده در حدود ۱۰ تا ۱۵ کیلویی مواجه می شدم که این هم اتلاف متعلق به واحد انرژی بود که بیشتر از ۵۰ نفر نیرو نداشت.و این وضع تو ۱۸ سالی که من از اون مسیر تردد داشتم هر روز دیده میشد.و ایراد دیگر اون مدیران نا لایق هستند که با سفارش عمه وخاله برخی افراد اونجا سر کار می ایند .و به اونا لقب جعلی پدر صنعت خودرو داده میشه .یا بعضا عضو هیئت مدیره هستند.و تا زمانی که صنعت ما توسط عوامل داخلی وخارجی بایکوت میشه اینده ای نداره..
من یک اسم بسیارخوبی ساختم برای این محصول زیبا:: چین واچین چرا همچین چطوره؟؟؟؟
این همه شواف برای باز کردن نماد متوقف دربورس وچیزهای دیگس....
رو روزش چه کردید که حالا باشه، بسه اینهمه مسخره بازی.
15 سال پیش به یکی از مسوولین فعلی خودروسازی که مالک یک شرکت بزرگ قطعه سازی است گفتم از قول من مهندس مکانیک دلسوزبه رئیس وقت ایران خودرو بگو تا زمان هست دست ازاین مسخره بازیها بردارید یک پلت فرم بومی خوب بدست همین بچه ها طراحی کنید وچندتا ماشین خوب ازش بسازیدبخدا مردم ما خوب وقانعند میخرند واین صنعت پا برجا وپویا خواهدماندولی افسوس که چها که نمیکند بی فکری، بی تدبیری وفساد
احتمالا این هم یه خودرو ترکیبی هست که صددرصد موتورش موتور پیکانه و البته این تجهیزات نام برده هم یک ماه بعد همشون از کار میفتند عین ای بی اس ترمز تمام خودرهای داخلی که یک سال بیشتر کار نمیکنند
آنقدر آشغال دست مردم دادن که الان اگه بخوان یه ماشین به قول دستمون 80 درصد چینی تولید و مونتاژ کنن با بی اعتمادی و تمسخر مردم مواجه میشن که امریست کاملا طبیعی. طول میکشه اعتماد مردم جلب بشه که اونم میسر نمیشه مگر اینکه باند مافیایی که مثل بختک افتادن روی به اصطلاح صنعت خودرو و خون مردم رو میمکن گورشون رو گم کنن به حول و قوه الهی و نیروهای ارزشی جای این زالو صفت ها رو بگیرن
چقدر دزدی اخه پراید و به هفتاد میلیون رسوندین بازهم جالبه که میگین سایپا کمبود بودجه داره مدیر عامل سایپا و ایران خودرو بی لیاقت تراز شما مدیران ندیدم خاک تو سرتون
هه یادش بخیر ، هفتاد میلیون بود ها!
یک مشت مافیای مفت خور! بعد این همه ظلم به مردم یادشون افتاده یه تکونی به خودشون بدن!
#قیمت_تخیلی
#کیفیت_فدای_منفعت
#مونتاژ_بومی!
عالی ان شاءالله با این خودروهای جدید و تمام ایرانی بریم بالا بالا ها. اونایی که میگن فرغون و چینی و ... مگه دنا چینی بود؟مگه کیفیتش نسبت به قیمتش خوب نبود؟ حتی اگه بد باشن که نیستن باید حمایت کنیم.
اره ولی زمانی حمایت کرد که جونمون توی اون ماشین حفظ بشه نه بعد برخورد فقط خاطراتمون بمونه وگر نه اگه ایران مثل مرسدس و بی ام وی ماشین تولید بکینه مردم بی کار و ببخشید ولی خر نیستن برن ماشین چینی بدرد نخور بخرن
درد خودروسازی همینه نبود ذهن خلاق در شرکت ها نبود کارشناسی های خوب و نبود ثبات قیمت در خودرو سازی و البته نبود حمایت مالی درست از دولت
اگه این ماشین هم بیاد با تمام بی کیفیتی بازم هستن کسانی که برن تو صف واسه خرید هستن کسانی که بابت همین وام میگیرن چون فکر میکنن چیز محشریه و در حدش تو ایران نیست ولی بازهم مردم ضررمیکنن و جیب صاحبان ایران ودرو و سایپا پر پولتر میشه
مگه داریم
مگه میشه
این همه امکانات اان هم بومی
اگر ایران خودرو یا سایپا چنین ماشینی بتوانند بسازند که تمام ایرانی باشد اسمم رو عوض خواهم کرد
قول می دهم 80 در صد چینی باشه و قیمت هم نجومی خواهد بود این - این هم نشان =
احتمالا همون ۴۰۵ پدر نیست که با گذشت زمان با شاسی و تعلیق و ....مشترک به پارس و سمند و سورن و دنا و پ لاس و...الانم K19!!!! بدل گشته؟؟؟آیا؟؟؟
اسم سدان رو بزارید ریدواریوو
اسم شاسی بلندش رو هم بزارید ترواریوو
اگر وانتش رو هم زدید بگید اسمش رو انتخاب کنیم
این فرغون دیگه چه گهیه