1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. بازهم اعلام قیمت‌ جدید خودروها به هفته آینده موکول شد

بازهم اعلام قیمت‌ جدید خودروها به هفته آینده موکول شد

16 اردیبهشت 1399
  • 2

طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار در سومین جلسه بررسی و تعیین قیمت خودرو، قرار بر این شد تا سازمان حمایت با توجه به هزینه‌های تمام شده و کیفیت محصولات، قیمت انواع خودروهای داخلی را تا هفته آینده اعلام کند.

پس از آنکه دو جلسه پیشین این ستاد برای تعیین قیمت‌ خودروهای پرتیراژ داخلی در سال جدید به دلیل اختلاف نظر حاضران به نتیجه نرسید، امروز (دوشنبه) سومین جلسه رسمی ستاد تنظیم بازار برای تعیین قیمت خودرو برگزار و برای چندمین بار موضوع قیمت‌گذاری خودرو در سال جدید مورد بررسی قرار گرفت.

دو نشست پیشین کمیته خودرو برای تدوین دستورالعمل قیمت‌گذاری و ارائه به ستاد تنظیم بازار بی‌نتیجه ماند. این اختلاف نظر حاضران در دو جلسه گذشته این کمیته منجر به بلاتکلیف ماندن قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی شده است.

تصمیمات امروز ستاد تنظیم بازار که به منظور بررسی دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو و سایر موضوعات برگزار شده بود، در نهایت مطابق مصوبه ستاد تنظیم بازار پس از بررسی گزارشات ارائه و ارسال شده توسط شورای رقابت، سازمان حمایت و معاونت صنایع وزارت صنعت تصمیم گرفته شد تا ظرف یک هفته آینده قیمت‌های جدید خودرو توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان باتوجه به بررسی هزینه‌های تمام شده و کیفیت محصولات، آنالیز قیمتی انواع خودروهای داخلی اعلام شود.



نظرات

  • پیام پیام (16 اردیبهشت 1399 ساعت 14:54)

    یه نظر نمی رسه که جلسه بی نتیجه بوده احتمالا چون سهام خودروسازا هفته ی دیگه باز میشه گذاشتن همزمان با اون افزایش قیمتو اعلام کنن

  • ایرانی در ب در ایرانی در ب در (16 اردیبهشت 1399 ساعت 13:31)

    سازمان حمایت سازمان حمایت
    همچنین میگن سازمان حمایت آدم باورش میشه!! اون سازمان اگه عرضه داشت من مصرف کننده نباید 6ماهه بی ماشین بمونم. نه میشه ثبت نام کرد نه آزاد خرید... همشون از یه آغل میخورن