درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
این قانونگذاران مرتبط با خودرو خصوصا سازمان حمایت، قانونی که گذاشتند فقط برای خریداران اول هست و این باعث میشه که دلالها دنبال افراد خودرو نخریده بروند و حتی نسبت به اخذ گواهینامه برای آنها اقدام کنند. یعنی در هر حالتی راه برای گریز وجود دارد و این از خصلت ایرانی هاست. و این یکی از ایرادهای پنهان برای قانون مذکور هست که باید خودرو اولی باشی.
در صورتیکه خودرو اولی ها معمولا از خودرو کارکرده استفاده میکنند تا دست فرمانشان بهتر شود. در ثانی قانون مذکور حق خرید و تعویض خودرو را برای کسانیکه قبل از سه سال خودرو خریداری کرده بودند از بین میبرد و این با حقوق شهروندی منافات دارد. لا اقل به جای سه سال اخیر، اعلام میکردید که یکسال عدم خرید خودرو باشد که این منطقی تر است و افرادی که طی یکسال اخیر خودرو نخریده باشند و دارای پلاک جاری نیز نباشند که این معقولتر است و با حقوق شهروندی منافات کمتری دارد. لا اقل دارنده خودرو قبل از ثبت نام مبادرت به فروش خودرو میکند و سپس درخواست خودرو جدید مینماید البته خودرو یی باشد که آخرین بار از آن استفاده نکرده باشد. والسلام.
باید واردات خودرو آزاد و تعرفه گمرکی واردات خودرو حذف شود والسلام
تا مافیای خودرو که خود دولت و حاکمتیه جلوی واردات خودرو میگیره تا ازین راه سودهای کلان با فروش پراید حلبی و دیگر خودروهای اشغال ایرانی به قیمت بهترین و باکیفیت ترین ماشینهای ساخت دنیا میگیره و مردم طماع پولداری که برای خرید این اشغالها صف میبندن تا از رانت بوجود امده اختلاف قیمت بازار و کارخانه استفاده کنن وضع همینه