درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
آقای عزیز لطفا آن جنسهایی که درون ایران وجود دارد مانند مس و اهن را با نرخ دلار حساب نفرمایید..اینجا ایران است و با حقوق و درامد کار گران حساب کنید...این نکته ها را هم در نظر بگیر...با تشکر
درشو تخته کنید خلاص،شرکتی که با این همه رانت و حمایت و وام های چندهزارمیلیاردی نتونسته خودشو جمع کنه همون بهتر ورشکست شه...تعرفه رو بردارید ما هم ماشین بی کیفیت خارجی رو سوار میشیم خدا پدر شما رو بیامرزه
بنده هم دو پیشنهاد دارم یک اینکه به انحصار تولید خودرو پایان دهید و بعد اجازه دهید که خودروساز داخلی به هر قیمت که می خواهد محصولش را بفروشد مثلا پراید 500 ملیونی و در عوض ماشین های کهنه و پوسیده بیست سال پیش اروپا و امریکا رو به قیمت ضایعات وارد کشور کنید و به مردم حق انتخاب بدهید که از بین آن ها انتخاب کنند.
راه حل دوم : اگر خودرو سازها معتقد به ضرر ده بودن هستن خب تعطیل کنید تا کی ملت چوب خودروساز داخلی رو بخوره تعطیل کنید و در محل کارخانه به پرورش اسب و قاطر بپردازید مطمئنا موفق خواهید بود و برایتان سود ده است ایران خودرو اسب و قاطر پرورش دهد و سایپا گاری بسازد و صد البته غیر انحصاری اینگونه مردم راضی تر هستن و به آنها توهین نمیشود
جناب کارشناس
شما ابتدا به معنای واقعی بازار را برا ورود همه نوع خودرو باز بذارید بعد هر چقدر خواستید افزایش قیمت بدید مردم خودشون تحلیل می کنند کدوم خودرو را بخرن. تو بازار انحصاری که هیچ رقیبی نیست باید قیمت دستوری باشه وگرنه شما هر قیمتی بخواهی بدهی مردم هم مجبورن بخرن.
البته نمایندگان و صاحبام نفوذ نفرات خوشونو قالب می کنند برا استخدام در خودروسازها و همچچنین سومدیترتها باعث میشه قیمتها بدون اینکه کیفیت بالا بره ، افزایش می یابد و ملت بیچاره باید جور این سومدیتها را بکشند
آخه ایراد از شما که نیست ایراد از بی سرفهایی است که ورود خودرو رو ممنوع کردن
وگرنه با قیمت یک ۴۰۵ میشد یک بی ام و وارد کرد اون وقت میدیدیم که واسه فروختن پراید به قیمت ۲۰ تومن روش یک دست هم میدادین
سلام جناب کارشناس
دارین میگین قیمت خودرو چرا بعد ۱۸ ماه فقط ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش پیدا کنه حالا بهتون میگم جناب کارشناس، اگه به حافظتون رجوع کنید متوجه میشید قیمت خودروهای قبلی اولش بر مبنای واقعی اعلام شد و پراید رو گفتن حدود ۲۶ میلیون ولی چون میخواستن به قول خودشون مدیریت کنن گفتن قیمت همینجوری کیلویی بصورت ۵ درصد حاشیه قیمت بازار و نه بر اساس اصول و همون پراید شد ۳۷ میلیون متوجه میشی که چی میگم جناب کارشناس؟؟؟
باعث و بانی این همه مشکلات خود دولت است. اگر دولت دلش به حال مردم میسوزه دستور واردات خودرو بدون تعرفه گمرکی و مشکلات اداری بکنه مردم بهترین ماشین ها رو وارد میکنند به قیمت پراید مدل 90 اونوقته که خودرو سازان ایرانی می افتند به پای مردم که خودرو ها رو از دو قسط به قیمت نازل بخرند. اگر من اشتباه میکنم کسی جواب منو بده. مردم ایران سزاوار بهترین هاست.
اولا اگر بعد حدود نیم قرن از تولید خودرو در ایران هنوز نتوانسته آید کاملا بومی سازی کنید وارز بری دارد یکی از نشانه های ضعف مدیریتی و ساختاری خودرو است
وثانیا شما بهتر بجای اینکه هرساله قیمتها به خاطر هزینه های سربار مثل همین وامهای که شما گرفته آید ودر جای دیگر غیر تولید خودرو هزینه کرد ه ایدو باعث افزایش غیر واقعی تولید خودرو میشود را کم کنید واز این طریق به قیمت مناسبی برای تولید برسید
در نهایت یک آرزو دارم ای کاش یک روز ورادات خودرو آزاد شود با تعرفه پایین و این قیمت گذاری دستوری هم حذف شود بینم باز کسی حاضر خواهد شد این ارابه های مرگ را از شما بخرد
اگر 42 درصد نرخ تورم را قبول داريد كه بايد روي قيمت خودرو هايتا ن كشيده شود پس چرا حقوق كارگر را به نسبت نرخ تورم افزايش ندايد ؟
این افراد به اصطلاح کارشناس دلسوزه کی هستن خودروساز یا مردم آقای عقل کل اون نفری که چهار پنج سال کارگری میکنه تا بتونه ی پراید بخره بیشترشم نمیخواد الان میاد می بینه شده هشتاد ملیون چکار باید کنه من نمیدونم تو این مملکت هشتاد ملیون آدم باید فدای اون فرغون ساز با صدتا کارگرش بشن یعنی .......... از این افراد پیدا میشه که میاد اینجوری طرفداری اون اشغال سازو میکنه
چرا همه مصاحبه ها و خبرهای روزانه خودرویی سایت فقط با کارشناسانی انجام می شود که به شدت با پایین اومدن قیمت خودرو و تصمیم شورای رقابت مخالفند. مثل اینکه شهر خبر هم از این کاهش قیمت ها چندان راضی نیست ها
در بحث خودرو بايد ابتدا انحصار / دلالان / پشت پرده ها و درصد بگيران / پيش فروش بي ضابطه را از بين برد بعد از آن بايد عاملين چنين تصميمات را به مجازات رساند تا صنعت خودرو بطور سالم و به روز پيشرفت كند .
در دیزی بازه حیای گربه سیاه کجاست.شرکتهای زیر مجموعه به ارزش 30 هزار میلیاردی رو بفروشید دزدی رو کنار بزارید رابطه های عیر مشروع و حقوقهای کذایی رو قطع کنید با نصف این قیمتها کارخونه سود هم میده.
اولا اینکه صنعت خودرو سازی در انحصار اقا زاده های دولتی هستش. دوما افایان دولتی چرا حقوق کارگر بر مبنای تورم ۴۲ درصد افزایش نمیدن.سوما مگه پراید و پژو برای قشر گارگر نیست چرا نباید قشر ضعیف هیچ وقت دارای ماشین نباشه
مثل اینکه شما پویش نخریدن ماشین یادتون رفته....