1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. انتشار اطلاعیه وزارت صنعت؛ مهلت زمانی تعیین شده برای پیش‌ ثبت‌نام خودرو تا چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹ ادامه دارد

انتشار اطلاعیه وزارت صنعت؛ مهلت زمانی تعیین شده برای پیش‌ ثبت‌نام خودرو تا چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹ ادامه دارد

7 خرداد 1399
  • 1

وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان خرید خودرو در طرح ویژه فروش ایام عید سعید فطر می‌رساند که مهلت انجام پیش‌ ثبت‌نام در سامانه‌های فروش طراحی شده از سوی خودروسازان تا چهارشنبه هفته آینده (۱۴ خردادماه ۹۹) ادامه دارد و امروز روز آخر پیش‌ ثبت‌نام نیست.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه شماره پنج خود بار دیگر تاکید کرد: به اطلاع آن دسته از هموطنان عزیز متقاضی حضور در طرح ویژه فروش خودرو ویژه ایام عید سعید فطر می‌رساند، مهلت پیش ثبت‌نام در سامانه‌های فروش طراحی شده از سوی خودروسازان تا روز چهارشنبه هفته آینده- 14 خردادماه 99- تعیین شده و متقاضیان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با مراجعه به درگاههای اینترنتی معرفی شده از سوی خودروسازان، عملیات پیش‌ ثبت‌نام خودروهای مورد نظر خود را انجام دهند.

در این اطلاعیه، بار دیگر اعلام شده که تقدم و تاخر در ثبت‌نام برای خرید خودروها، هیچگونه تاثیری در روند قرعه‌کشی و فرآیند طراحی شده فروش ندارد و تمامی متقاضیان تا چهارشنبه 14 خردادماه می‎‌توانند درخواست خرید خودروی مورد نظر خود را در سامانه به ثبت برسانند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت بار دیگر تاکید کرده است: در این مرحله از ثبت‌نام خودروها، متقاضیان نیاز به مراجعه مستقیم به سامانه یکپارچه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی(امتا) نداشته و صرفا باید به سامانه‌های فروش طراحی شده از سوی خودروسازان مراجعه نمایند.

گفتنی است، فرآیند فروش 25 هزار دستگاه خودرو در طرح ویژه فروش ایام عید سعید فطر، از امروز چهارشنبه 7 خرداد 99 آغاز شده و متقاضیان همچنان مهلت دارند تا تاریخ چهارشنبه 14 خرداد 99 عملیات پیش‌ثبت‌نام و ثبت‌نام نهایی را در این بازه زمانی انجام دهند.



نظرات

  • مولابخش اسکانی مولابخش اسکانی (9 خرداد 1399 ساعت 18:10)

    سلام سایت ثبت نام خودرو کردم انشاالله که قرعه کشی موفق می شوم