1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. نیازی به مراجعه حضوری به معاونت فروش نیست - مشتریان در بسترهای آنلاین پیگیر سوالات خود باشند

نیازی به مراجعه حضوری به معاونت فروش نیست - مشتریان در بسترهای آنلاین پیگیر سوالات خود باشند

4 تیر 1399
  • 1

 

حسین کاظمی طرقی افزود: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، با ایجاد فضا و فرصت مراجعه غیرحضوری مشتریان به معاونت بازاریابی و فروش، مسائل و مشکلات آنان را مورد پیگیری قرار داد.

به گفته وی در حال حاضر این بسترها همچنان فعال هستند و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به این معاونت وجود ندارد.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به اخطارهای جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص افزایش شیوع کرونا، از مشتریان خود می خواهیم از ظرفیت‌های غیرحضوری ایجاد شده، برای پیگیری مسائل و رفع مشکلات خود استفاده کنند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: این اقدام با هدف حفظ سلامت مشتریان و بهبود و تسریع در پاسخ‌گویی این معاونت صورت می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات

  • فرزادمقدم فرزادمقدم (4 تیر 1399 ساعت 14:09)

    سلام برگ سبز خودرو من چرا نمی آید کد ملی2981981927و پلاک 76ل956 ایران45