1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. انتشار شرایط اقساطی محصولات مدیران خودرو

انتشار شرایط اقساطی محصولات مدیران خودرو

شرایط اقساطی محصولات مدیران خودرو
18 تیر 1399
  • 2

 

شرکت مدیران خودرو شرکتی بین المللی می باشد که در سال 1381 در زمینه صنعت خودروسازی و در منطقه اقتصادی ارگ بم شروع به کار کرد. این شرکت دارای موفقیت های بزرگی در همکاری با شرکت چری چین می باشد. این شرکت به تولید و فروش خودروهای مختلف با شرایط مختلف نقد و اقساطی می پردازد که در این مطلب به شرایط فروش مدیران خودرو پرداخته شده است. 

شرایط اقساطی یا لیزینگ خودرو چیست؟ 

در شرایط اقتصادی امروز و قیمت بالایی که خودروهای مختلف دارند، شرکت های مختلف به عرضه محصولات خود با شرایط اقساطی می کنند. با این کار بسیاری از افرادی که قدرت خرید خودرو را به صورت نقدی ندارند قادر به خرید خودرو خواهند شد. تحویل خودروهای خریداری شده به صورت اقساطی به صورت مدت دار و یا تحویل فوری می باشند. لیزینگ نامی است که به شرایط اقساطی خودرو داده اند و در سال های اخیر در میان افراد گسترش زیادی یافته است. 

نکات مهمی در مورد فروش اقساطی مدیران خودرو

به علت استقبال چشمگیری که در خرید خودرو با شرایط اقساطی و لیزینگ وجود داشته است شرکت های مختلف به عرضه انواع خودروهای خود به صورت اقساطی پرداخته اند. اما با توجه به کلاهبرداری هایی که در این زمینه در سال های اخیر به وجود آمده است نیاز است تا در این زمینه نکاتی را مورد توجه قرار داد تا بتوان خرید مطمئنی را انجام داد. 

اطمینان از مجوز شرکت مورد نظر

قبل از این که نسبت به خرید خودرو به صورت اقساطی اقدام نمایید لازم است تا اطلاعات کافی را در رابطه با شرکتی که شرایط اقساطی خودرو را دارد کسب کنید. بانک مرکزی موظف است تا بر کار این شرکت ها نظارت کرده تا از هرگونه تخلفی در این زمینه جلوگیری نماید. برای کسب اطلاعات در رابطه با شرکت های دارای مجوز رسمی می توان به سامانه بانک مرکزی مراجعه نمود. مدیران خودرو یکی از شرکت هایی است که در این لیست وجود دارد که در ادامه مطلب به شرایط فروش مدیران خودرو پرداخته شده است. 

توجه به جزئیات قرارداد 

قبل از اقدام به خرید خودرو نیاز است تا از میزان سود، تعداد اقساط و نحوه پرداخت آن و همچنین زمان تحویل آن به صورت کامل آگاهی پیدا کرد تا بعد از خرید دچار مشکل نشد. علاوه بر آن توجه به بیمه بدنه که برخی از شرکت ها هزینه آن را در هنگام خرید خودرو دریافت می کنند از دیگر نکاتی است که باید آن را مورد توجه قرار داد. 

فروش مدیران خودرو

شرایط بد اقتصادی در سال های اخیر سبب شده است تا برخی از شرکت ها محصولات خود را عرضه نکرده و فعالیت های خود را به حالت تعلیق درآورند. مدیران خودرو با وجود شرایط بد اقتصادی  اقدام به عرضه محصولات خود با شرایط فروش مختلف می کند. 

لیست قیمت خرید نقدی و همچنین شرایط فروش مدیران خودرو به صورت اقساطی در سایت آورده شده است. شرایط اقساطی به این صورت است که تعداد دو پیش پرداخت از مشتریان دریافت می گردد که در ابتدا میزان 25 درصد از مبلغ کل خودرو در هنگام ثبت نام دریافت شده و در هنگام صدور دعوتنامه به صورت منعطف  درصد دیگر به صورت نقدی دریافت می گردد. اقساط به صورت 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه می باشد و میزان کارمزد پایه و سود مشارکت به ترتیب 21% و 13% می باشد. شرایط گفته شده برای خودروهای X22 MT- excellent sport، X22 AT-Exellent sport و   X33 sport می باشند. 

معرفی محصولات مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو به تولید انواع مختلفی از خودروها در نوع سواری و شاسی بلند می پردازد. خودروهای سواری شامل مدل های  MVM 315H و MVM 110S Sport و خودروهای شاسی بلند شامل مدل های MVM X55 ، MVM X33S و MVM X22 می باشند. هر یک از محصولات گفته شده دارای شرایط مختلف نقد و اقساطی می باشند.

شرایط فروش مدیران خودرو برای خودروهای X55 AT – excellent و X55 AT- excellent sport متفاوت بوده و به این صورت است که در هنگام خرید 30 درصد به صورت نقد دریافت شده و 15 درصد نیز در هنگام صدور دعوتنامه به صورت منعطف دریافت خواهد شد. کارمزد پایه نیز به میزان 21 درصد و سود مشارکت 13 درصد خواهد بود. 

 

 

 

 

 



نظرات

  • مجید مجید (18 تیر 1399 ساعت 11:50)

    دروغگوتر و کلاشتر از مدیران خودرو نداریم..

  • جلیل الرضا جلیل الرضا (18 تیر 1399 ساعت 10:18)

    بااین قیمتها انشالله که ورشکست بشین ومردم از شر اگهی هاتون راحت بشن