1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. برندگان فروش فوق العاده ایران خودرو منتشر شد + اسامی

برندگان فروش فوق العاده ایران خودرو منتشر شد + اسامی

15 مرداد 1399
  • 10

 نتایج قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو پس از صحه گذاری مراجع ذیربط، در سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو از 9 مردادماه به مدت سه روز با عرضه پنج محصول و با ظرفیت 14 هزار دستگاه خودرو از طریق سایت فروش ایران خودرو صورت گرفت.

در این طرح بیش از 980 هزار نفر برای ثبت نام اقدام کردند که 14 هزار نفر از آنان در مراسم قرعه کشی انتخاب شدند. با هماهنگی صورت گرفته، در این مرحله تعداد متقاضیان ذخیره برابر با منتخبان بود تا در صورت انصراف نفرات اصلی، از این لیست استفاده شود. 
 در حال حاضر اسامی منتخبین قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو در سایت فروش  این شرکت به نشانی esale.ikco.ir در دسترس همگان قرار داراد.



نظرات

  • بهنام حسن پور بهنام حسن پور (21 مرداد 1399 ساعت 12:50)

    در قرعه کشی طرح فوق العاده ایرانخودرو مرداد 1399 برنده اعلام شدم ولی یک روز بعد پیامک اومد برام که شما در خانواده دارای پلاک فعال هستید. پیگیری کردم و با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتری ایرانخودرو تماس گرفتم و آنها گفتند در خانوار شما پلاک فعال وجود دارد. بعد متوجه شدم منظورشان پدرم است که خودرو دارد. من یکسال است که ازدواج زسمی کردم و از خانواده پدرم جدا هستم . فقط به خاطر اینکه به پدر پیرم کمکی شده باشه یارانه ام رو جدا نکردم. شرکت محترم ایرانخودرو هم از طریق یارانه ها استعلام رو انجام داده. من نمی دونم پس نقش ثبت احوال اینجا چی شد؟ چرا از ثبت احوال استعلام نمی گیرن. الان اینجا حق من ضایع شده. واقعا اسلام همین است؟

    یه ایرانی یه ایرانی (22 آبان 1399 ساعت 21:13)

    چکاری به اسلام داره

  • بهروز بهروز (16 مرداد 1399 ساعت 22:23)

    ماشینم را فروختم و رالی قیمت شروع شد و مارا جاگذاشت و حال که قرعه کشی شده دیگه اصلا نمیشه خرید معلوم نیست کیا برنده میشن - من که تو چهار تا قرعه کشی شرکت کردم و هیچ خبری نشد . بخدا همون حالت قدیم سرخطی بهتر بود لااقل اینقدر تقلب نمیشد

  • Tooraj Behvand Tooraj Behvand (16 مرداد 1399 ساعت 12:30)

    ایام به برندگان ایرانخودرو

  • رضا رضا (15 مرداد 1399 ساعت 21:38)

    همش دروغ و دلال بازی همش دروغه من که یک نفرم ندیدم بگه برنده شده تو فروش فوقالعاده من نظرم اینه که این خودرو ها به افراده خاصی فروخته میشه و تعیین شده هستن بزرگترین دلال خودرو خود دولته بجای اینکه قیمت بازار رو بیارن پایین میخوان قیمت کارخونه رو برسونن به بازار بسه دیگه حیا کنیین .اگر کسی اسمش در اوده یا کسی رو میشناسه که برنده شده تو فروش 3 ماهه کامنت بزاره ؟؟؟!!!!!!لعنت به لگن سازای ایرانی

  • علی علی (15 مرداد 1399 ساعت 13:18)

    ۴سال است ما بدو ماشین بدو نشد بخریم که نشد پول جمع کن و وام بگیر افسوس که نرسیدم به گرد پای خودروساز باخدا و با ایمان! بخت بد هم که شانه به شانه در قرعه های اخیرمانع است .بامید قرعه بعدی .توکلت وعلی الله

  • علی علی (15 مرداد 1399 ساعت 13:10)

    ۴سال است من بدو و ماشین بدو نشد که نشد بخرم ، در قرعه نیزاقبال شد قوز بال قوز باید تا قرعه بعد دست روی دست و به انتظار اقبال خود باشیم..مملکت قُلی همینه شب میخوابی روز انگار از اصحاب کهف هستی.

  • علی علی (15 مرداد 1399 ساعت 13:05)

    بازقرعه بنام من بداقبال نیافتاد ۴ ساله نتونستم ماشین بخرم..من بدو ماشین بدو نشد که نشد

  • امید امید (15 مرداد 1399 ساعت 10:28)

    سلام. چرا آمار اعلام شده برندگان با تعداد ظرفیت اعلام شده برابر نیست؟ مثلا برای دنا ظرفیت 1000 نفر اعلام شده ولی تعداد برندگان 944 نفر هستش !!!

    یه ایرانی یه ایرانی (19 مرداد 1399 ساعت 16:51)

    چرا دروغ میگی
    تو روز روشن دروغ
    برو سایت ایران خودرو رو نگاه کن