1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. زمان احتمالی عرضه و تحویل دناپلاس توربو اتوماتیک مشخص شد

زمان احتمالی عرضه و تحویل دناپلاس توربو اتوماتیک مشخص شد

زمان احتمالی عرضه و تحویل دناپلاس توربو اتوماتیک
16 مرداد 1399
  • 1

به‌تازگی خبرهایی مبنی بر ارسال دعوتنامه‌های دناپلاس‌توربواتوماتیک به گوش می‌رسد که همین امر نوید تحویل و عرضه این سدان ملی توانمند را طی هفته‌های جاری می‌دهد.

دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک یکی از جدیدترین محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو است  و قرار بود فروردین ماه سال جاری به دست مشتریان برسد. اما باتوجه به بروز بعضی مشکلات ازجمله عدم تامین به موقع برخی قطعات و همچنین عدم‌توافق با شورای رقابت در زمینه قیمت‌گذاری محصول، عرضه آن به تعویق افتاد. 

حال به‌تازگی خبرهایی مبنی بر ارسال دعوتنامه‌های دناپلاس‌توربواتوماتیک به گوش می‌رسد که همین امر نوید تحویل و عرضه این سدان ملی توانمند را طی هفته‌های جاری می‌دهد. طبق اعلام مدیران ارشد این شرکت، پس از ارسال دعوتنامه‌ها و تکمیل وجه از سوی مشتریان، فرآیند تحویل این محصول آغاز و خودرو کمتر از 15 روز به مشتریان تحویل داده خواهد شد. 

بر این اساس تمام تعهدات فروردین، اردیبهشت و خردادماه، براساس مصوبه 3ماه نخست شورای رقابت قیمت‌گذاری خواهد شد. اما برای حواله‌های با موعد تحویل تابستان ۹۹ به بعد، قیمت بر اساس مصوبه جدید شورای رقابت و قواعد جدید سه‌ماهه دوم به مشتریان ابلاغ می‌شود.

 



نظرات

  • Hosin Hosin (16 مرداد 1399 ساعت 20:07)

    سلام ظاهرا بنا به خبر های جدید قیمت دنا پلاس اتوماتیک برای سه ماهه اول سال ۹۹ حدود ۱۷۸و برای سه ماهه دوم سال چیزی بالای ۲۲۰ میلیون براورد شده است با توجه با اینکه همه این ثبت نام ها در یک روز انجام شده است و علت اینکه فردی ثبت نامش در نیمه دوم اتفاق افتاده شلوغی سایت و کندی اینترنت بوده است ایا این تفاوت قیمت یعنی چیزی بالای ۵۰ میلیون تومان منطقی و انصاف است