1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. آغاز تولید انبوه پژو 207 با سقف شیشه ای + عکس و مشخصات نسخه نهایی

آغاز تولید انبوه پژو 207 با سقف شیشه ای + عکس و مشخصات نسخه نهایی

آغاز تولید انبوه پژو 207 با سقف شیشه ای + مشخصات نسخه نهایی
20 مرداد 1399
  • 5

 

در حاشیه بازدید اعضای جدید کمیسیون صنایع مجلس و خبرنگاران از کارخانه های ایران خودرو، مشخص شدکه این خودروساز به تازگی تولید انبوه پژو ۲۰۷i سقف شیشه ای پانورامیک را آغاز کرده و به گفته مدیران این شرکت، به زودی ۲۰۷i سقف شیشه ای در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک به مشتریان تحویل داده می شود.

6.jpg
 آن طور که وضعیت خط تولید ایران خودرو مشخص است، محموله سقف شیشه ای ۲۰۷i در خط مونتاژ به تعداد زیاد تامین شده و در حال حاضر تولید این هاچ بک با آپشن جدید در دست انجام است.

پژو ۲۰۷i پانورامیک با تیراژ به نسبت زیادی در خط تولید ایران خودرو ساخته می شود و بنا است تا با جعبه دنده دستی و اتوماتیک وارد بازار شود. همچنین در این بازدید معلوم شد که ایران خودرو تولید پژو ۲۰۷i سقف شیشه ای را با ترمز عقب دیسکی، رینگ آلومینیومی و کروز کنترل در نسخه های دنده ای و اتوماتیک انجام می دهد.

پژو ۲۰۷i پانورامیک به موتور ۱.۶ لیتری TU5 مجهز است. این پیشرانه ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می کند و استاندارد آلایندگی یورو ۵ برای آن در نظر گرفته شده است. جعبه دنده ۵ سرعته دستی و ۴ سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را به چرخ های جلوی ۲۰۷i سقف شیشه ای دارند.

4.jpg
ترمزهای دیسکی جلو و عقب، رینگ آلومینیومی، دو کیسه هوا، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، پخش DVD و USB و AUX، بلوتوث، کروز کنترل، شیشه ها و آینه های برقی، سقف شیشه ای ثابت با سایه بان دستی و… از جمله امکانات این خودروی ارتقا یافته است.

سازه سقف شیشه ای پژو ۲۰۷i بر اساس اصول پلتفرم PF1 و خودروهایی چون پژو ۲۰۸ طراحی شده است و توانسته تا استاندارد این بخش را مطابق به ECE و ای-مارک به دست آورد.

3.jpg
همچنین در بخش سازه پژو ۲۰۷i پانورامیک شاهد هستیم که اتصالات مقاومتی سقف، قالب شیشه جلو، سیم کشی سقف و آنتن، عایق ها و… نسبت به نمونه معمولی تغییر کرده است. در بخش ایمنی، کیفیت و دوام شیشه سقف این خودرو شاهد هستیم که مجوز ECE و ای-مارک هم به صورت مجزا برای این قطعه دریافت شده است.

2.jpg
با این وجود بسیاری مشتریان ایران خودرو و کارشناسان صنعت خودرو توقع دارند تا این خودروساز در اولین فرصت امکانات ایمنی چون سیستم کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرزگردی را به خانواده پژو ۲۰۷i اضافه کند و سطح ایمنی و امنیت این خودروی کلاس B را ارتقا دهد.

5.jpg

 

 

 

 



نظرات

  • ham ham (20 مرداد 1399 ساعت 11:08)

    بخدا فامیلمون همین ماشین مدل پایینشو خرید 3 میلیون تومن توی اسکاتلند

    باورتون نمیشه یه سرچ ساده کنید توی گوگل
    buy used car in scotland
    یه خروار ماشین میاد با قیمتای زیر 10 میلیون

    بهنام بهنام (20 مرداد 1399 ساعت 20:27)

    سلام.
    نه اینطور که شما هم میگید نیستش. من الان دارم قیمت هاشا به یورو میبینم.
    از 2000 یورو شروع میشه دست دومش روی مدل های 2006 به بعدش.
    البته برای یک اروپایی، میتونه حقوق فقط یک ماه کارش!!! یا برای اون مدل های جدیدتر تا 2012، حقوق دو ماه باشه!!!!!!
    ولی برای ما با این قیمت یورو به صرفه تر هستش که قیمت کارخونه بخریم(اگر در این مسخره بازی قرعه کشی قبول بشیم البته)

    بهنام بهنام (20 مرداد 1399 ساعت 20:29)

    سلام.
    نه اینطور که شما هم میگید نیستش. من الان دارم قیمت هاشا به یورو میبینم.
    از 2000 یورو شروع میشه دست دومش.
    البته برای یک اروپایی، میتونه حقوق یک ماهش!!! یا برای اون مدل های جدیدتر تا 2012، حقوق دو ماه باشه!!! که مطمئنا جمع میکنه یا قسطی، میره پژو 308 جدید را میخره ...
    ولی برای ما با این قیمت یورو اگر آزاد بود، به صرفه تر هستش که قیمت کارخونه بخریم(اگر در این مسخره بازی قرعه کشی قبول بشیم البته)

    Behnam Behnam (20 مرداد 1399 ساعت 20:29)

    سلام.
    نه اینطور که شما هم میگید نیستش. من الان دارم قیمت هاشا به یورو میبینم.
    از 2000 یورو شروع میشه دست دومش.
    البته برای یک اروپایی، میتونه حقوق یک ماهش!!! یا برای اون مدل های جدیدتر تا 2012، حقوق دو ماه باشه!!! که مطمئنا جمع میکنه یا قسطی، میره پژو 308 جدید را میخره ...
    ولی برای ما با این قیمت یورو اگر آزاد بود، به صرفه تر هستش که قیمت کارخونه بخریم(اگر در این مسخره بازی قرعه کشی قبول بشیم البته)

    far far (24 مرداد 1399 ساعت 10:41)

    طفا مطالب رو با تحقیق بنویسید
    توی اروپا ماشین صد یورویی هم هست ولی به محض خریدن باید ۲۰۰۰ هزار یورو خرجش کنی تا راه بره.
    در ضمن هزینه تعمیرات تو اروپا بالاست و همه ترجیح میدن ماشینی داشته باشن که کمتر برن تعمیرگاه.
    ماشین معمولی و کارکرده ۱۰ ساله رو میشه از ۵۰۰۰ یورو بسته به قیمتش در زمان تولید و میزان کارکرد خرید که با احتساب یورو ۲۵هزار تومانی میشه ۱۲۵ میلیون تومان!!!