1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی جدیدترین کانسپت تویوتا H2+؛ ترکیبی از گذشته و آینده + تصاویر

معرفی جدیدترین کانسپت تویوتا H2+؛ ترکیبی از گذشته و آینده + تصاویر

31 مرداد 1399
  • 0

 

خودرویی که مشاهده می‌کنید تویوتا H2+ کانسپت نام گرفته و اگرچه فقط در دنیای مجازی وجود دارد اما نشان دهنده یک کوپه پرفورمنس از خودروسازی ژاپنی در عصر مدرن است.


طراحی این خودرو کار دیوید کالگو بوده و در جای‌جای آن می‌توان الهام گرفتن از محصولات گذشته تویوتا و ترکیب آن‌ها با فلسفه طراحی کنونی این برند را مشاهده کرد. دو خودرویی که تأثیر زیادی روی کانسپت H2+ گذاشته‌اند عبارت‌اند از نسل چهارم سوپرا و ۲۰۰۰GT مشهور.

Toyota-H2-Concept-13.jpg
اگرچه این کانسپت هم مشابه سایر سوپرکارهای عصر کنونی به نظر می‌رسد اما در واقع با کابینی بسیار جادار طراحی شده و بی‌شباهت به کونیگ زگ جمرا هم نیست. البته در جایی که جمرا از چهار صندلی استفاده می‌کند این کانسپت از سه صندلی سود برده که دو تا در جلو و یکی در عقب است. سرنشینان جلو می‌توانند صندلی خود را خم کرده و یا دو صندلی به‌طور کامل از کابین خارج شوند تا فضای بیشتری در آنجا ایجاد شود.

Toyota-H2-Concept-11.jpg
اما طراحی بدنه خودرو فوق‌العاده برجسته و خاص بوده و در آن خطوط تیز و زاویه‌دار زیادی دیده می‌شود. نمای جلو که از چراغ‌های LED آینده نگرانه، دوربین‌ها و حسگرها برخوردار است جزو متمایزترین بخش‌های این کانسپت محسوب می‌شود.


وقتی از بالا به H2+ نگاه کنید شاهد ترکیب جالب شیشه جلو و سقف شیشه‌ای خواهید بود. شاید نمای عقب بخش موردعلاقه ما باشد زیرا از چراغ‌های تیز LED با فرم شبیه به تویوتا آیگو سود می‌برد.


توضیح: این یک طرح مستقل بوده و به‌صورت رسمی توسط تویوتا معرفی یا تائید نشده است.

Toyota-H2-Concept-12.jpg

Toyota-H2-Concept-14.jpg

Toyota-H2-Concept-12.jpg

Toyota-H2-Concept-9.jpg

 

 

منبع پدال


نظرات