1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تکذیب ایران خودرو مبنی بر احتکار محصولات خود در بابل

تکذیب ایران خودرو مبنی بر احتکار محصولات خود در بابل

20 شهریور 1399
  • 5

 

از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۳ هزارو ۹۳۰ دستگاه خودروی پارس در سایت ایران خودرومازندران تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصدافزایش نشان می دهد.

سید امید حسینی نژاد مدیر عامل سایت ایران خودرو مازندران (خزر) درپی انتشار تصاویر پارکینک این سایت تولیدی در برخی از سایت ها و شبکه های اجتماعی گفت: روزانه ۱۴۰ دستگاه خودرو در این سایت تولیدمی شودو این آمار بیانگراقدامات انجام شده در راستای بهبود روندتولید و تامین است. 

وی افزود: در سال جاری قرار است 35هزاردستگاه پارس تی .یو.۵ و پارس سال در این سایت تولید شود.

حسینی نژاد با رد شائبه احتکار در این سایت تولیدی خاطر نشان کرد:دوهزار دستگاه خودرو دارای کسری قطعه با فناوری پیشرفته  در این سایت وجود دارد که با تامین قطعات این خودرو ها تکمیل و تحویل مشتریان می شود. این در حالی است در همین بازه زمانی سال گذشته حدود ۶ هزار خودرو ناقص در کف کارخانه وجود داشت.

وی بااشاره به این که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است ، خاطر نشان کرد: اگر محدودیت های ترافیکی در استان در زمان مسافرت های تابستانی نباشد ،  شاهد افزایش ارسال خودروهای تولید این سایت به مشتریان خواهیم شد. 

مدیرعامل ایران خودرو مازندران تاکید کرد: تا آماده‌ شدن پلاک و مدارک خودرو توسط پلیس راهور ناجا و همچنین از زمان تجاری سازی تا بارگیری یک بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ روز نیاز است . این در حالی است که اگر  خودروی ناقص هم وجود نداشته باشد تعدادی از خودرو در پارکینگ ها موجود هستند .

وی تاکید کرد: همه زیرساخت های فنی و مهندسی مورد نیاز برای افزایش کمی و کیفی تولید در این سایت فراهم شده و ارتقای کیفیت یکی از برنامه های مهم ایران خودرو مازندران است.

 

 



نظرات

  • محمد محمد (24 شهریور 1399 ساعت 07:53)

    جالب اینجاست که با مدیرعاملش مصاحبه کردن میگفت 2000 تاش سالمه بقیه نقص قطعه دارن( که اینم دروغه محضه ) همون 2000 تا هم رو میگفتن تریلی نداریم ببریم تحویل بدیم یعنی یه دروغ بزرگتر از نقص قطعه

  • سامان سامان (21 شهریور 1399 ساعت 01:13)

    ملت شریف ایران ایا شما در این عکس ماشین می بینید. هر کسی ماشین می بینه مالیخولیا داره و باید بره پیش پزشکتا درمان شه.

  • منتقد منتقد (20 شهریور 1399 ساعت 11:57)

    خب منم باشم تکذیب میکنم خلاف کار ادم میکشه تکذیب میکنه بعد اومدن به حرف یه سری ادم سود جو گوش میدن
    الان خیلی ها سمند یا پژو هاشونو و...تحویل نگرفتن حالا میان میگن نمیتونیم پلاک گذاری کنیم و بهونه های دیگه چطور دناپلاس T رو تحویل دادین مراسمم گرفتین حالا نوبت به بقیه شد مسکلات بوجود اومدن واقعا شما مشکلتون سر پلاکه یا سر قیمتاست تا سود کنید تمام مشکلات حل شدنی است مگر اینکه خودتون نخواهید

  • نیما نیما (20 شهریور 1399 ساعت 10:44)

    واقعا خیلی بد است ملتی ارزوی از بین رفتن صنعت خودروسازیش ومسئولینش بشود واقعا وحشتناک است خدا کند همه این خودروها با مسئولینش در اتش قهر اله بسوزند ودل ملت خنک بشود اینقدر هم دزدی احتکار بیمسئولیتی فقط یه جمله خدا ذلیتان کند .

  • هعخح هعخح (20 شهریور 1399 ساعت 09:25)

    خدا به داد ما برسد با این مسئولین . انشاء الله حضرت عباس بزند توی کمرتان .