درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
سلام
من عرض کردم نخریدن خودرو در این شرایط بهترین راه اعتراض به قیمت فوق بالای خودروی داخلیست.دنا که ایران خودرو مدعیست صد درصد بومی سازی شده و خودرویی کاملا وطنی میباشد چرا قیمتش با خودروهای وارداتی رقابت میکنه و بعضا بالاتره؟ کدوم ایرانی دلسوز کالای وطن و دنبال کننده فرمایش رهبر معظم انقلاب دامت برکاته در راستای خرید کالای ایرانی قدرت خرید خودروی ششصد میلیونی ایرانی رو داره؟ اونم درجایی که رقبای وارداتی خودروهایی به مراتب شیکتر ایمن تر و پر آپشن تر با همین حدود قیمت یا کمی بالاتر عرضه میکنند.یا خودروی وارداتی چرا اونقدر باید گرون باشه که قیمت نجومی رو هم رد کنه برسه به خودروی نمایشی چون واقعا ا میلیارد تومان دو میلیارد تومان!! برای خودروهایی که تا دوسال پیش نهایتا سیصد چهارصد میلیون تومان بودن یعنی چی؟ بابا ببرید دست دلال و واسطه و رانت خوار و هیولاهایی که خون مردم رو میمکند.بخدا برای نیروهای امنیتی و قضات عزیزمون اینکار بسیار سادست.بشرطی که سفارش و فلانی پسر فلانیه رو باهم بندازن دور به ولله خرید اتومبیل اینجوری پیش بره میشه آرزوی محال!!!! تورو خدا کاری بکنید باعلی
جناب آقای شیوا چه آپشن هایی در دنا پلاس توربو اضافه شده که شده این قیمت ؟ یک قطعه توربو شارژ و شاید دو ایر بک اضافی .دنا پلاس های قبلی سانروف داشتند که در این خودرو حذف شده کروز را همه داشتن و همه آینه تاشو داشتن و مجهز به مدیا و آنتن کوسه که آن را نیز حذف کردید . بابا مردم را تا کی میخواهید قول بزنید بگویید که خودروسازان ناراحت بودند از قیمت حال حاضر خودتان را راحت کنید و بس.
خب شورای رقابت سوار دنا نمیشه که براش مهم باشه با یه گزارش مثلا تخصصی میارن رو خودرو درحالی که به جیب مردم نگاه نمیکنن
چرا همین اپشنارو روی دناپلاس یا دنا معمولی قرار ندادین این اپشنا روی ماشینای خارجی هم هست پس یه اپشن تازه وارد نیست در بازار قطعات
الان بیشتر ماشینای خارجی دنده اتوماتن در حالی که ایران خودرو اینو یه اپشن در نظر گرفته و حتما باید روی خودرو های مدل جدید نصب بشه
پس نتیجه میگیریم که خودرو سازی داره با نسخه های مثلا جدید جیب مردم رو تیغ میزنه درحالی که میتونه همینارو روی نسخه اول یا دوم قرار بده دقت کنید میبینید که بدنه همونه چراغا همونه استحکام خودرو هم همونه
و فقط دنا نیست مثلا برلیانس کراس یا پراید ینا هم با عوض کردن مدل ها اسم نسخه جدیدی میزارن
الان شاید بگین خب ممکنه اون موقع یه طراحی جدید بیاد اون موقع چی؟
اینو میشه گفت برای طراحی ماشین فقط یه گروه نباید کار طراحی رو انجام بدن نظرسنجی و یا استفاده از بیشتر بچه های گرافیک که ذهنی خلاق دارن جمع اینا میشه یه خودرو کامل ایرانی
مثل مرسدس که با همین روش خودرو میسازه و یه خودرو با تکاملی تازه و بروز وارد بازار میشه
متاسفانه مسئولین و مردم نمیخواهند باورکنندکه صنعت ما صددرصد به دلار وابسته هست و ما صنعتی داریم همچنان مثل گذشته حالا این واحد تولیدی یا داخل ایران است که ماهیتا بومی نیست و فقط اسم ایرانی را یدک میکشد و خالص متولد خارج است که همین اداعا در بازه زمانی 3 سال گذشته به اثبات رسید تا پوشک بچه با چندین برند ایرانی عملا همه وابسته به دلار خط تولیدشان تعطیل گردید و همه منتظر ثبات قیمت دلار بودند.
فقط شدیم مصرف کننده عمده