1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نیسان GT-R R35 فاینال ادیشن با قدرت ۷۱۰ اسبی + عکس

نیسان GT-R R35 فاینال ادیشن با قدرت ۷۱۰ اسبی + عکس

1 مهر 1399
  • 0

 

با وجود نیسان ۳۷۰Z و GT-R در خط تولید ژاپنی‌ها دو نمونه از قدیمی‌ترین محصولات پرفورمنس را روانه بازار می‌کنند. اگرچه نسل جدید نیسان Z به‌صورت رسمی تا چند روز دیگر رونمایی خواهد شد اما فعلاً خبری از پدیدار شدن نسل جدید گودزیلا نیست؛ اما به تازگی مجله ژاپنی Best Car Web گفته که نسل جدید GT-R حداقل تا سال ۲۰۲۳ معرفی نخواهد شد.

2021-nissan-gt-r-design-render-767x431.jpg

گودزیلا نسل R35 ظاهراً در سال ۲۰۲۲ و با معرفی نسخه فاینال ادیشن ۷۱۰ اسب بخاری از بازار وداع خواهد کرد. در این صورت گودزیلای فعلی سن حدود ۱۵ ساله خواهد داشت. انتظار می‌رود این نسخه سفارشی تنها به تعداد ۲۰ دستگاه تولید شود. شاید قدرت یاد شده برای شما آشنا باشد زیرا این خودرو احتمالاً از همان قوای محرکه GT-R50 ایتال دیزاین استفاده کرده و گشتاور ۷۸۰ نیوتون متری خواهد داشت.

Nissan-GT-R50_by_Italdesign-2021-1024-08-767x575.jpg

همان‌گونه که می‌دانید GT-R50 از نسخه ارتقا یافته پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو استفاده کرده و دارای توربوهای خودروی مسابقه‌ای GT-R GT3 می‌باشد. این نیروگاه آهنین همچنین از اینترکولرهای بزرگ‌تر، انژکتورهای بهتر و گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه تقویت شده سود برده است.

Nissan-GT-R50_by_Italdesign-2021-1024-02.jpg

مجله ژاپنی همچنین می‌گوید GT-R R35 فاینال ادیشن قیمت ۴۰ میلیون ینی در این کشور خواهد داشت که معادل ۳۷۷,۳۰۰ دلار می‌باشد. به این ترتیب قیمت این خودرو بسیار گران‌تر از GT-R نیسمو ۲۰۲۱ با بهای ۲۱۰,۷۴۰ دلار خواهد بود. البته این قیمت در مقایسه با بهای ۱ میلیون دلاری GT-R50 ایتال دیزاین بسیار کمتر است.

اما همچون همیشه به نظر می‌رسد چنین خبرهایی با آب‌وتاب فراوان منتشر شده‌اند. با این وجود وداع گودزیلا با معرفی نسخه‌ای قوی‌تر و سفارشی منطقی به نظر می‌رسد.

 

 

منبع پدال


نظرات