1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. بالا گرفتن انتقادات از ایران خودرو بابت قیمت‌گذاری جدید رانا پلاس

بالا گرفتن انتقادات از ایران خودرو بابت قیمت‌گذاری جدید رانا پلاس

8 مهر 1399
  • 3

 

یکی از پیش ثبت‌نام کنندگان خودرو رانا پلاس با بیان اینکه خرداد امسال در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو ثبت نام کردم، اظهار داشت: در این طرح برنده خرید یک دستگاه رانا پلاس شدم و در آن زمان 75 میلیون تومان به حساب ایران خودرو واریز کردم.

وی با بیان اینکه در قرارداد ما ذکر شده بود که قیمت خودرو بر مبنای قیمت روز محاسبه می‌شود، گفت: در حال حاضر قیمت جدید رانا پلاس از سوی ایران خودرو 145 میلیون تومان تعیین شده است، به طوری که برای تحویل این خودرو در موعد تحویل مهرماه باید 70 میلیون تومان به حساب این شرکت واریز شود.

رستمی تصریح کرد: در شرایطی شاهد افزایش بیش از حد قیمت رانا پلاس هستیم که خودروهای هم‌رده این خودرو، قیمتی پایین‌تر از آن دارند به طوری که پژو 206 صندوقدار با قیمت 106 میلیون تومان عرضه می‌شود و حتی قیمت پژو 207 نیز که آپشن‌های آن به اندازه رانا پلاس است، از این خودرو ارزان‌تر است. در مورد دنا نیز همین مسأله صادق است.

وی ادامه داد: موعد تحویل برخی خریداران خرداد سال آینده است که معلوم نیست تا آن زمان قیمت این خودرو چقدر افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در تماس با شرکت ایران خودرو، به ما اعلام کردند که ممکن است خودروی جایگزین برای این محصول ارائه کنند، اما درخواست ما این است که قیمت‌گذاری عادلانه برای راناپلاس صورت گیرد.

 

 



نظرات

  • Mam Mam (10 مهر 1399 ساعت 17:07)

    خدایش هر جوری می خوان کلاه سرمان بذران بخدا ما دلال نیستم ماشین واسه زیر پای خودمون می خواین اخه ۱۴۵ میلیون از کجا بیارم اگه داشتم خرداد ماه از بازار ازاد می گرفتم

  • کاوه کاوه (10 مهر 1399 ساعت 16:21)

    دریچه جدیدی در نحوه قیمت گذاری خودروها در سطح جهان کشف شد.ماشینی ک تا چند وقت پیش ارزونترین محصول یک شرکت بود حالا سومین محصول گرون همون شرکته...
    بزرگان جهان باید یاد بگیرند

  • منتقد منتقد (8 مهر 1399 ساعت 09:33)

    یعنی فقط با تعویض چراغ و اضافه کردن چنتا اپشن که بعضیاش سفارشیه گامی نوین برداشتید
    کشورای دیگه یه ماشین نو میسازن شما همون ماشینو باز مونتاژ میکنید و به نام خودرو جدید میدید
    واقعا جای تاسف داره......