1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی جدیدترین محصول برابوس با ۸۸۸ اسب بخار قدرت!

معرفی جدیدترین محصول برابوس با ۸۸۸ اسب بخار قدرت!

غول ۸۸۸ اسب بخاری برابوس، فقط ۱۰ دستگاه! +‌تصاویر
5 آبان 1399
  • 0

 

برای طرفداران برند مرسدس بنز، نام برابوس به مفهوم یک مرحله بالاتر از آن چیزی است که استانداردهای مرسدس در اختیارشان قرار می دهد!

کمپانی آلمانی برابوس است که بطور تخصصی تیونینگ خودروهای مرسدس بنز را دنبال می کند. زمانی که یک مرسدس از مجموعه برابوس خارج می شود دیگر خبری از لوگوی بنز روی آن نیست و B بزرگ برابوس جایگزین آن شده است. جالب آنکه مشتریان نیز علاقه خاصی به این ویژگی دارند! حال اگر خودمانی تر بگوییم: کلاس لوگوی برابوس را بالاتر از مرسدس بنز می دانند!  و این موفقیتی برای یک تیونر است که تنها با ارائه خدمات تخصصی و کیفی فراهم می شود.

برابوس اخیرا ویرایشی جدید از مجموعه "راکت" خود را معرفی کرده که البته برخلاف پروژه های قبلی از موتور 12 سیلندر استفاده نمی کند. این محصول برابوس راکت 900 نام دارد که حاصل توسعه مرسدس بنز" آ ام گ جی تی63 اس" است.

19ashr5bxiz1yjdrhyjq.jpg
همانطور که اشاره شد؛ مهمترین بروزرسانی در این محصول استفاده از موتور توربودوقلوی 8 سیلندر است اما اینجا نمونه 4 لیتری استاندارد مرسدس با یک نمونه 4.5 لیتری جایگزین شده است و توربوشارژها نیز بزرگتر شده اند. با توجه به تغییرات مذکور طبیعتا دمای بیشتری نیز در محفظه موتور ایجاد می شود که این چالش از طریق بروزرسانی سیستم خنک کننده و بهبود ورودی های هوا به این قسمت آنرا برطرف کرده اند.

مجموعه تغییرات اعمال شده؛ میزان خروحی موتور را به 888 اسب بخار رسانده است و گشتاور نیز عددی برابر با 1250 نیوتن متر است. البته با نصب یک محدودکننده الکترونیکی به منظور حفاظت از موتور، میزان گشتاور روی 1050 نیوتن متر مهار شده است.

 

 



نظرات