1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. وزیر صنعت: بابت خودروهای بی‌کیفیت شرمنده‌ایم!

وزیر صنعت: بابت خودروهای بی‌کیفیت شرمنده‌ایم!

اتفاقی نادر، عذر خواهی وزیر از مردم بابت کیفیت خودروها!
10 آبان 1399
  • 5

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: باید شرمنده مردم باشیم که نتوانستیم خودروی مناسب و باکیفیت عرضه کنیم.

علیرضا رزم حسینی، وزیر صمت اظهار داشت: متاسفانه در حوزه خودرو عقب‌افتادگی داریم و نتوانستیم آنطور که باید در ساخت داخل عمل کنیم. در تحریم‌ها مشخص شد که صنعت خودرو چه میزان وابستگی ارزی دارد و به محض اینکه پایه ارزی کشور افزایش پیدا می‌کند چندین برابر محصولات نهایی مثل خودرو افزایش قیمت دارد. امیدواریم که با توجه وضعیت پیش آمده اقدامات لازم را در جهت ساخت داخل انجام دهیم.

وی افزود: در زمینه‌ی خودرو نیز تصمیمات خوبی در حال اتخاذ است. باید برای شرکت‌های دولتی، شرکت‌های رقیب ایجاد کنیم که کیفیت را بالا ببرند و رقابت در بازار افزایش پیدا کند. بتوانیم گام به گام انحصار را بشکنیم که با بازار خوبی که در حوزه خودرو داریم امکان این فراهم شود که مصرف‌کنندگان از خودروی مناسب با قیمت مناسب برخوردار شوند.

رزم حسینی با اشاره به شرایط خودروسازی کشور تصریح کرد: به دلیل همین شرایطی که گفتم باید شرمنده مردم باشیم که نتوانستیم خودروی مناسب با کیفیت مناسب عرضه کنیم. من فکر می‌کنم با همکاری خوبی که تا الان داشتیم و حتما در جهت تعمیق آن اقدام خواهیم کرد، بتوانیم زمینه ساخت داخل را بهبود ببخشیم. 

منبع ایلنا


نظرات

  • علی ز علی ز (10 آبان 1399 ساعت 21:44)

    نه بابا اختیار دارید شرمنده ماییم و جد آبادمون.

  • Amir Amir (10 آبان 1399 ساعت 21:43)

    از شرمندگی ******

  • علی علی (10 آبان 1399 ساعت 11:34)

    شما چطوری شرمنده اید که هر سه ماه هم دارید به قیمتتون اضافه میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    شرمنده شرمنده (10 آبان 1399 ساعت 13:57)

    ایشون فقط شرمندس. کارهای دیگه را بقیه انجام میدن

  • منتقد منتقد (10 آبان 1399 ساعت 09:58)

    اخه همین متاسفی خب پسر خوب یه نگاهی به پرونده خودروسازی های دیگه بکن شاید قانع بشی که کشور نیاز به واردات داره وگر نه که تاسف رو همه میخورن باید درست کار بشه
    اگه بودجه واردات ندارید خب مهندسین و تکنسین هارو بیارین اینجا بعدشم برای خودرو سازی یه بودجه کلان با نظارت دقیق داشته باشید که به بهونه نبود بودجه خودرو فیس کیفت نکنن بفروشن