1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی بهترین شاسی بلندهای اروپایی

معرفی بهترین شاسی بلندهای اروپایی

19 آبان 1399
  • 0

خودروهای آلمانی بیشترین نماینده را در رتبه بندی امسال دارند.

به نقل از اتوکار، خودروهای شاسی بلند روز به روز در بین مصرف کنندگان محبوب تر می شوند و سهم آن ها از خودروهای خریداری شده طی یک دهه اخیر در تقریبا تمامی کشورهای جهان افزایش چشمگیری داشته است. رتبه بندی پیش رو با استفاده از معیارهای مختفی نظیر قیمت، مشخصات فنی، مشخصات ظاهری و میزان فروش جهان رتبه بندی شده اند.

۱- آئودی Q5- آلمان

این خودرو از نظر اقتصادی امتیاز بالایی کسب می کند چرا که دارای قیمت اولیه و هزینه نگهداری کمتری در مقایسه با بسیاری از رقبای خود است. این خودرو در بیشتر کشورهای عرضه شده جز ۱۰ خودرو محبوب شاسی بلند قرار گرفته و موتور دولیتری توربوشارژ آن محبوبیت زیادی را برای آن به ارمغان آورده است.

۲- ب ام و X3- آلمان

با وجود آن که حدود دو دهه از معرفی نخستین نسل از این خودرو می گذرد اما هنوز هم این سری خودروسازی بی ام و بین خانواده ها بسیار محبوب است. طبق استراتژی جدید بی ام و نسل جدید این خودرو به صورت هیبریدی عرضه خواهد شد.

۳- جگوار f-pace - انگلیس

محبوب ترین خودروی شاسی بلند جگوتر که از موتور چهار سیلندر دیزلی بهره می برد. 

۴- لندروور دیسکاوری- انگلیس

یکی از مدل های خاص لندروور که هم بین طرفداران آفرود و هم طرفداران خودروهای شهری از محبوبیت بالایی برخوردار است.

۵- اشکودا کودیاک - جمهوری چک

ساخته شدن این خودرو از مواد اولیه مرغوب باعث شده است تا نرخ تلفات سوانح جاده ای آن یکی از پایین ترین ها در بین رقبا باشد.

۶- مرسدس بنز GLC- آلمان

تقریبا محبوب ترین خودروی شاسی بلند بنز به ویژه در اروپا و یکی از گران قیمت ترین خودروهای حاضر در این رده بندی که مورد علاقه طرفداران محصولات لوکس است. 

۷- آلفا رومئو استلویو- ایتالیا

این خودرو نسبت به نسخه اولیه خود تغییرات ظاهری کمی داشته اما با بهره گیری از سیستم های هدایتی جدید، کاملا هوشمندتر شده است.

۸- ولوو XC60 - سوئد

این خودرو ایمن ترین و پاک ترین خودرو رتبه بندی امسال از نظر محیط زیستی لقب گرفته است.

منبع ایسنا


نظرات