1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. لاستیک خودرو از هفته آینده گران می شود؟

لاستیک خودرو از هفته آینده گران می شود؟

زمزمه گرانی لاستیک خودرو از هفته آینده
21 آبان 1399
  • 3

سخنگوی انجمن لاستیک از تغییر قیمت تایر و مبنای قیمت‌گذاری آن در هفته آینده خبر داد.

افزایش هزینه‌های تولید به‌همراه قیمت‌های دستوری باعث شده است تولیدکنندگان تایر مذاکرات زیادی برای تغییر قیمتهای انواع محصولات خود با سازمان حمایت داشته باشند.

در همین راستا شنیده شده قرار است مجوز 50 درصد افزایش قیمت‌ها به‌همراه تغییر مبنای قیمت‌گذاری تایر به تولیدکنندگان ابلاغ شود.

علاوه بر این ادعا شده است با این تصمیم قیمت تایر به‌سمت تک‌نرخی حرکت می‌کند و در نهایت شکاف بین قیمت کارخانه و بازار از بین خواهد رفت.

البته هنوز این موضوع مورد تأیید تولیدکنندگان نیست و می‌گویند، سناریوهای مختلفی برای تعیین قیمت تایر مطرح است که هنوز به تصویب نهایی نرسیده است تا به تولیدکنندگان ابلاغ شود. 

مصطفی تنها سخنگوی انجمن لاستیک در همین ارتباط به تسنیم، می‌گوید: قرار شده است مبنای تعیین قیمت‌گذاری تایر اصلاح شود اما هنوز این موضوع به تولیدکنندگان ابلاغ نشده است و بنده نمی‌توانم از شنیده‌های خود صحبت کنم اما به‌زودی و در هفته آینده قیمت تایر تعیین تکلیف خواهد شد.

مشاهده قیمت و خرید انواع لاستیک ایرانی و خارجی



نظرات

  • milad milad (21 آبان 1399 ساعت 12:56)

    مگه تو این چندماه ارزون بود.نمیدونم چرا سازمان حمایت فقط واسه خودروسازها و قطعه سازها و...کار میکنه.مردم پس چی.روال دست مردم اومده دیگه،ازاد میکشن بالا بعدش کارخونه میکشه بالا بعد اینا میگن قیمت بازار و کاروخونه نزدیک شه پس قیمت کارخونه دوباره بره بالا حالا جالب اینه الان قیمت کارخونه میره بالا دوماه دیگه دوباره ازاد میره بالا و این چرخه همینطور تکرار میشه

  • حسین حسین (21 آبان 1399 ساعت 12:34)

    50 درصد افزایش قیمت کم نیست؟!!!! رُندش کنین یه بار ۱۰۰٪

  • صبوح صبوح (21 آبان 1399 ساعت 08:40)

    درکمال بی تفاوتی دولتیان هردم ازاین جنگل ،تازه تر از تازه تری میرسد قبلا قیمتش را بالا بردند باز زمزمه دارند بالا ببرند !!؟!