درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
بهتره ایشون مستقیم بگن اینکه طی دو سال خودروی 32 میلیونی شده 290 میلیون ، هنوزم حرص و طمع مارو سیر نمیکنه!
وگرنه دلار که 100 هزار تومن نشده!!!!!!!!
بد نیست یک سوال هم از خودشون بپرسن که خب این دلال کیه؟
کی اینهمه انبار برای دپوی خودرو داره یا توی شرایطی که مردم نمیتونستن خودرو ثبت نام کنن کیا قادر به ثبت نام بودن؟
اونوقت جواب ایشونو به خودِ خودروسازها و عواملشون میرسونه!!!!!!!
سوال سومی هم مطرحه
اونم اینه که مگر با هر بار گرون کردن قیمت کارخونه، قیمت دلال ها دوباره بالاتر نرفته؟
در واقع یک سوال چهارم هم هست
اونم اینه که در حالی که قیمت ارز و خودرو نزولیه و حتا قیمت بازار در بعضی از مدل ها زیر قیمت کارخونه اومده ، این اراجیف چه معنایی داره؟
ترا به هر کی میپرستید راجع به خودرو ننویسید.هر جور خودرو ساز (دولت و ...)بگه ما وایمیسیم.دیگه اعصاب برا مردم نموند.اقا ننویس.میدونم موضوع داغیه اما بعده چند دهه دیگه سرد شده
خدا میدونه توی این چند ماه دم و دود چندتا به قول خودشون کارشناس رو دیدن تا قلم به نفع فرغون ساز بزنه. اینها توی همینم موندن حالا میگی خودروی خودران و الکتریکی تولید کنند؟؟؟؟؟
با این چرندیات میخواید 70% افزایش قیمت این 8 ماه رو توجیه کنید؟؟؟؟ اصلا روی چه توجیهی میخواید قیمت کارخونه رو به قیمت های غیر واقعی دلال های بازار برسونید؟؟؟ جز این هست که خودتون با کاهش تولید این قیمتها رو در بازار درست کردید؟؟؟
به کمپین خریدنکردن ارزسکه خانه ماشین لوازم الکترونیک و...بپیوندیم تاقیمتها مثل سال قبل به یک سوم الان برسه
تو کارشناس نیستی یا از خودشونی.از عید چند باره با توجه به دلار افزایش قیمت میدن؟ حقوق ها چقدر اضاف شد؟15 درصد ماشین ها 300 درصد. نمیصرفه براشون ول کنن.