درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
با سلام.یعنی از این آشغال هایی که تولید میکنید باز یه آشغال تر هم تولید کردین؟
رییس شورای رقابت و وزیر صنعت هم مانند رییس بورس اوراق بهادار ابزار اعمال سیاست دلال بازی دولت هستند برای تامین کسری بودجه از جیب ملت بی نوا . یه روز به ملت دلار 33 تومنی میفروشند، یه روز توی بورس مردم رو نقره داغ می کنند و حالا هم فرغون سازیها دارند با انحصار و گرونی به جون ملت میوفتند. نه قانونی نه عدالتی نه وجدان بیداری
سازمان حمایت از مصرف کننده کجاست که از شورای رقابت سوال کنه و از مصرف کننده حمایت کنه که به چه مبنا و حقی در این 8 ماه گذشته از اول سال قیمت کارخونه ای خودرو این مقدار درصد افزایش قیمت داشته و کارخونه انقدر افزایش قیمت داشته؟ مصرف کننده واقعی این خودروها کارگر و کارمند سطح پایین یا متوسطی هستن که حقوقشون و افزایش حقوقشون سالی یک بار توسط دولت انجام میشه نه سه ماهی یکبار !!!!
شورای رقابت نیست شورای خیانت،شورای دزد،شورای تخریب.
اولاً شورای رقابت خود عامل گرانی ونابسامانی و رانت در صنعت خودرو وپشت پرده هاست ثانیاً : قیمت ارز هم که دست خود بانک مرکزی است ثالثا: اگرهم قیمت ارز دلار را 30هزار تومان هم فرض کنیم مثلاً یک خودرویی که میانگین قیمت آن اۀان در کارخانه به مصرف کننده حدود 100میلیون می دهند، باز خیلی ناعادلانه است، این خودرو در عالم حقیقت حتی بادلار 30تومان هم فوقش می شود 40میلیون تومان، مسئله فقط سوء استفاده از عددم نظارت مستمر و عدم برخورد قاطع با عاملان است. والسلام.
با سلام .دوستان شورای رقابت که قیمت ها ی خودرو های بی کیفیت را به اندازه خورد های خارجی بردن بالا و گفتن دلار شده ۳۳ الان دلار شده ۲۴ پس لطف کنید قیمت پایین بیارید و بادلار ۲۴ بدید به مردم .ما این سه ما کاهش قیمت داشتیم و تورم نبوده الان باید کم کنید قیمت