1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مرسدس بنز S کلاس بخرید، ۱۰ هزار دلار تخفیف بگیرید

مرسدس بنز S کلاس بخرید، ۱۰ هزار دلار تخفیف بگیرید

9 دی 1399
  • 1

اگر به دنبال خرید دقیقه نودی در ایام کریسمس هستید خب بهتر است عجله کنید. البته گزینه مناسبی برای ثروتمندان محاسبه‌گر وجود دارد چراکه سدان پرچم‌دار مرسدس بنز یعنی S کلاس هم‌اکنون با تخفیف ۱۰ هزار دلاری عرضه می‌شود. خبر خوب اینکه تخفیف یاد شده برای مدل AMG و مایباخ نیز در دسترس است.

1.Mercedes-S-Class-2018.jpg
طبق گفته کارز دایرکت، مرسدس بنز می‌خواهد هرچه سریع‌تر از شر نمونه‌های نسل قبل موجود در انبار نمایندگی‌ها خلاص شود و به همین خاطر تخفیف ۱۰ هزار دلاری را به نمایندگی‌ها ارائه کرده اما نکته‌ای وجود دارد. نمایندگی‌های مرسدس بنز مجبور نیستند که همه این تخفیف ۱۰ هزار دلاری را به مشتریان ارائه کنند. در واقع این یک تخفیف اضافی برای نمایندگی‌هاست تا آن‌ها بتوانند در آستانه ورود نسل جدید مرسدس بنز S کلاس به بازار از شر مدل‌های قبلی خلاص شوند.

Mercedes-Benz-S-Class_Cabriolet-2018-1024-14.jpg
با این وجود، تخفیف ۱۰ هزار دلاری باعث نمی‌شود که S کلاس خودرویی ارزان‌قیمت باشد. با بهای پایه ۹۴۲۵۰ دلاری، این سدان لوکس محصولی در دسترس برای عموم مردم نیست. شما می‌توانید AMG S63 سدان را نیز انتخاب کنید که قیمت ۱۵۱۶۰۰ دلاری داشته و تخفیف ۱۰ هزار دلاری یاد شده تنها حدود ۶ درصد از قیمت آن را می‌کاهد. حتی مایباخ S کلاس با قیمت ۱۷۳ هزار دلاری از دسترس بسیاری از افراد خارج است.

Mercedes-Benz-S-Class-Prices-5.jpg
البته اگر به شدت S کلاس را دوست داشته ولی متأسفانه بودجه محدودی برای آن کنار گذاشته‌اید شاید این آخرین شانس شما باشد. قیمت پایه مدل‌های سال ۲۰۲۱ این خودرو نسبت به نسل پیشین افزایش قابل‌توجهی داشته و به حدود ۱۱۰ هزار دلار رسیده است. البته با پول بیشتر تکنولوژی بیشتری هم به دست می‌آورید اما با احتساب تخفیف ۱۰ هزار دلاری نسل پیشین در واقع شما حدود ۲۵ هزار دلار صرفه‌جویی نسبت به نسل جدید خواهید داشت که با این پول می‌توان یک خودروی دیگر ارزان‌قیمت نیز خرید.

Mercedes-Benz-S-Class-Prices-8.jpg
تخفیف ۱۰ هزار دلاری خرید مرسدس S کلاس تا چهارم ژانویه ادامه داشته هرچند ممکن است در برخی ایالت‌ها شرایط کمی متفاوت باشد.

 

منبع پدال


نظرات

  • بیژن بیژن (9 دی 1399 ساعت 12:28)

    این خارجی ها چقدر بدبخت بیچارن ما با این پول (۹۴۲۵۰) تازه می تونیم ماشین چینی یا ماشین های کره ای (که تازه تو خارج برای قشر متوسط جامعه ) سوار شیم . خخخ