1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. سایپا: دعوتنامه‌های خودرو جدید شاهين صادر شد + قیمت

سایپا: دعوتنامه‌های خودرو جدید شاهين صادر شد + قیمت

21 دی 1399
  • 4

قائم‌مقام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: نخستين سري از دعوتنامه‌هاي خودرو شاهين، با قيمت و ضوابط ابلاغي شوراي رقابت صادر شد.

 مجيد باقري گفت: همانطور كه پيشتر نيز وعده داده بوديم، دعوتنامه‌هاي خودرو شاهین را در موعد مقرر صادر كرديم و تعدادی از خريداران این محصول تکمیل وجه کرده‌اند و در آینده‌ای نزدیک خودرو خود را به ترتیب اولویت تکمیل وجه، تحویل خواهند گرفت.

وي با تاكيد بر اين‌كه در حال حاضر مرجع قيمت‌گذاري خودرو در کشور، شوراي رقابت است، ادامه داد: صدور اين دعوتنامه‌ها بر اساس قيمت اعلام شده و مورد تاييد شوراي محترم رقابت صورت گرفته و گروه خودروسازي سايپا به مفاد اين ضوابط عمل كرده است.

باقري با اشاره به پرداخت مبلغی به عنوان علي‌الحساب از سوي خريداران در تمام پیش‌فروش‌ها، افزود: گروه خودروسازي سايپا از ابتداي ثبت‌نام خودرو شاهين نیز در بخشنامه رسمی فروش به دلیل عدم تعیین قیمت نهایی از سوی مراجع ذی ربط، مبلغی را به‌ عنوان علي‌الحساب اعلام کرده که لزوماً این مبلغ ۵۰ درصد قیمت نهایی خودرو نبوده و همانطور که بارها اعلام شده، گروه سايپا تعيين كننده قيمت هيچ یک از محصولات خود نيست.

قائم‌مقام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در امور فروش و خدمات پس از فروش تصريح كرد: خودرو شاهين به عنوان باكيفيت‌ترين و پيشرفته‌ترين خودرو توليد داخل آغازگر فصل نويني از كيفيت و ايمني در صنعت خودرو ايران و گروه سایپا محسوب مي‌شود.

به گفته باقري توليد و عرضه خودرو شاهين در دوران تحريم های ظالمانه بین‌المللی و شيوع بيماري كرونا، بيانگر عزم جدي گروه خودروسازي سايپا به نقش‌آفريني گسترده در حركت صنعت و اقتصاد كشور در مسير پيشرفت و توسعه است.

وی درخصوص ارائه خدمات پس ‌از فروش به خودرو شاهین نیز گفت: شبکه خدمات پس‌از فروش گروه سایپا، با دریافت آموزش‌ها و امکانات لازم و نوین، تمهیدات ویژه‌ای را اتخاذ کرده و آماده خدمت‌رسانی به همه مشتریان و خریداران شاهین است.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه سایپا در امور فروش و خدمات پس‌از فروش همچنین به برخورداری خودرو شاهین از استانداردهای روز ایمنی و کیفی اروپا اشاره کرد و افزود: گروه سایپا علاوه بر تامین نیاز داخلی، برنامه صادرات این خودرو به بازارهای منطقه‌ای را در دستور کار قرار داده تا از این طریق ضمن رقابت با برندهای دیگر، زمینه ارزآوری و معرفی محصول ایرانی را در بازارهای خارجی فراهم کند.

طبق نظر شورای رقابت این دعوت نامه ها صادر شده اند می بایستی با در نظر گرفتن قیمت کارخانه شاهین در سه ماهه سوم ۲،۳۶۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال که با احتساب افزوده شماره گذاری و بیمه، ممکن است حدود ۱۳ درصد به این مبلغ اضافه شود، نخستين سري از دعوتنامه‌هاي خودرو شاهين، با قيمت 268 میلیون تومان و بر اساس ضوابط ابلاغي شوراي رقابت صادر شد.



نظرات

  • سلام سلام (29 دی 1399 ساعت 12:40)

    خداوند متعال خودشان تکلیف شماها را تعیین کنند زور ما که به شما نمیرسه چرا اینقدر درحقیقت این مردم ظلم میکنید آخر کجایی دنیا این مدلی ماشین میفروشند وای به حال مراجع که در مقابل اینگونه حق خوری جیکشان هم در نمیاید بابا نا سلامتی اینجا مملکتی اسلامیه.

  • امین امین (21 دی 1399 ساعت 15:10)

    اولا مدیرعامل سایپا در تلوزیون رسمی کشور اعلام کرد 50% قیمت خودرو رو پرداخت کنید در ثانی رفتیم شورای رقابت گفت ما ساز و کار تعیین قیمت میدیم و خود خودرو ساز قیمت اعلام میکنه
    خدایا چرا اینقدر دروغ میگید خدارو شکر فیماتون هست

  • نام نام (21 دی 1399 ساعت 08:19)

    268/000/000 بابت چی؟
    بهتر بود اسمش رو میذاشتن پراید+++

  • navid navid (21 دی 1399 ساعت 00:10)

    یجور میگه دعوتنامه انگار دعوتنامه ی ویزای کشور خارجی دارن میفرستن!
    یه فرغون گران به قیمت پورشه و مازراتی رو زورکی میخوان بکنن توی پاچه ی دیگران...هرچند که کسی هم خریدار نیست جز همون دلال ها که به خودشون وابسته هستن...میخوان آخره سال حقوق و رانت کارمندای خودشون رو جور کنن تا سال بعد مثل هرسال همین دوباره....
    یه صفر هر موقع از قیمتها کم شد اونوقت بیان دعوتنامه چاپ کنین الکی جوهر مصرف نکنید. ده درصد یا بیست درصد کاهش قیمت از نظر ما ارزونی حساب نمیشه.