1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین جزئیات از هیوندای کنا N منتشر شد + عکس

اولین جزئیات از هیوندای کنا N منتشر شد + عکس

28 دی 1399
  • 0

تیزرهای جدیدی از هیوندای کنا N منتشر شده و حالا نیز کره‌ای‌ها تصاویر و جزئیات بیشتری از این خودرو را اعلام کرده‌اند.

هیوندای که از کنا N به عنوان یک شاسی‌بلند داغ نام برده اولین کراس اوور پرفورمنس این برند خواهد بود.

Hyundai-Kona-N-Teaser-33.jpgکره‌ای‌ها فعلاً همه مشخصات این خودرو را اعلام نکرده‌اند اما تائید کرده‌اند که کنا N به پیشرانه ۲ لیتری توربو و گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه مجهز خواهد بود. هیوندای همچنین قول ویژگی‌های رانندگی پرفورمنس همچون لانچ کنترل و صدای تولیدی گیرایی را داده‌اند.

اگرچه کراس اوورها خیلی اسپورت نیستند اما هیوندای می‌گوید کنا N دارای تجربه رانندگی قدرتمند و چابکی خواهد بود. مدیر بخش N هیوندای همچنین گفته که این شاسی‌بلند داغ انعطاف بالا و تجربه رانندگی لذت بخشی خواهد داشت.


جزئیات بیشتری از این خودرو در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد اما کنا N قرار است ظاهر اسپورت تری داشته باشد. اگرچه در تصاویر منتشر شده چیز زیادی قابل‌تشخیص نیست اما ظاهراً این خودرو از سپرهای اصلاح شده و سیستم اگزوز با دو خروجی سود خواهد برد. همچنین در این تصاویر می‌توانیم رینگ‌های سبک‌وزن و سیستم ترمز پرفورمنس با کالیپرهای قرمز رنگ را تشخیص دهیم.

Hyundai-Kona-N-Teaser-39.jpg
هیوندای از اشاره به جزئیات عملکردی کنا N خودداری کرده اما این خودرو یک پله بالاتر از کنا N Line قرار خواهد گرفت که پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوی آن قدرت ۱۹۵ اسب بخاری و گشتاور ۲۶۵ نیوتون متری دارد. جدای از نصب پیشرانه بزرگ‌تر در کنا N، این خودرو می‌تواند قدرتی تا ۲۷۵ اسب بخار نیز داشته باشد. لله بالاتر از کنا ترمز پرفورمنس با کالیپرهای قرمز رنگ را تشخیص دهیم.

منبع پدال


نظرات