درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
دوباره مسخره گرفتن مردم،قیمت خودرو روند نزولی گرفته پس خودرو سازها عقب نشینی کردن.همین جمله بسه.خودرو ساز مگه قبلا تو این موقعیتها نبوده اونا گُرگ ن،تیراژ تولید رو به هزار دلیل پایین میارن خودبخود خودرو میره بالا.در ضمن مطمئن باشین قیمت دلار کم و زیادش تاثیر داره البته فقط زیادش .دلار زیاد بشه خودرو گرون دلار ارزون بشه قیمت ثابت و نهایتا 5درصد میاد پایین.خودروسازها 8میلیارد دلار کسری سالهای گذشته شون رو انگار از مردم طلب دارن هیچوقت مدیریت یا رانت یا دزدی های مدیریتهای قبلی رو حرفی نمیزنن.همیشه مینالن قیمت کمه.پس مردم چی این مردم بیچاره که حتی توان خرید پراید رو ندارن که حداقل خرج زندگیشون رو دربیارن.همه مردم کارمند یا حقوق بگیر نیستن که بگیم ماشین خریدن تحریم تا قیمتها بیاد پایین بعضی ها مجبورن با یه ماشین خرج زندگی در بیارن.
واقعا خجالت داره با این وضعیتی که برای بازار خودرو ایجاد کردند باز به دنبال افزایش قیمت هستند...
اگر واقعا صنعت خودرو زیان ده است تعطیلش کنید یا گمرکی واردات خودرو را کاهش دهید و ببینید با همین نرخ بالای ارز باز هم کسی سراغ ارابه های مرگ خودروسازان میرود؟
زیان ده بودن صنعت انحصاری و دولتی خودرو ربطی به ارزان بودن قیمت فرغون های تولیدی شما نداره بلکه ارتباط مستقیم با سیاه چاله های ایجاد شده توسط شبکه های فساد و رانتی توسط نزدیکان و نور چشمیهاست که پول و سرمایه مردم رو ناجوانمردانه میبلعند.
اقتصاد دولتی در هر بازاری زمینه ساز رانت و فساد است،اگر واقعا ایران خودرو و سایپا زیان ده هستند بازار را آزاد کنید تا نتیجه رو ببینید ولی....
ایران خودرو و سایپا سو مدیریت دارن که ضرر ده هستن، بخاطر قیمت گذاری دستوری نیست.
وقتی هزینه طراحی 206 صندوقدار 250 میلیون دلاره! مشخصه که زیانده میشه.
این ها پول بیت المال هست که دارن چپاول میکنن.
کجای دنیا برای اضافه کردن یک صندوق این همه هزینه میشه؟!
هزینهی طراحی ۴۹.۵ میلیارد تومان برای دنا!
عدد ۳۹.۵ میلیارد تومان برای تغییر دنا به دنا پلاس، سؤالبرانگیز نیست؟!
این مرتیکه به کجا وصله که از جاش تکون نمی خوره با این همه گندی که به بازار زده به واسطه قیمت گذاری های به نفع خودروسازان داره انجام می ده کجای بازار رقابتی است اجازه ورود خودرو باتعرفه عادی و منصفانه بدهند بعد بینند کی به ماشینه های درپیتی با قیمت نجومی نگاه می کنه!!!