1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ایران‌خودرو: اجرای ۸طرح فروش‌ فوق‌العاده محصولات در 3 ماه

ایران‌خودرو: اجرای ۸طرح فروش‌ فوق‌العاده محصولات در 3 ماه

4 بهمن 1399
  • 2

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید براینکه همگی طرح‌های فروش این شرکت مطابق با مجوز کمیته خودرو، اجرا می‌شوند، اعلام کرد که از ابتدای مهر سال‌جاری در مجموع با ظرفیت ۱۵۶ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو درقالب هشت طرح فروش فوق‌العاده، پنج طرح پیش‌فروش یکساله و یک طرح مشارکت در تولید را به مرحله اجرا درآورده است.

 به‌طور متوسط در هر ماه، حداقل دو طرح فروش فوق‌العاده در دستور کار قرار داشته و اجرا شده است. 

در ادامه همچنین آمده است که از ابتدای پاییز تاکنون بیش از ۷۲ هزار دستگاه خودرو صرفا در قالب طرح‌های فروش فوق‌العاده ایران خودرو عرضه شده و تمامی این خودروها به‌طور متوسط ظرف ۴۰ روز به دست مشتریان رسیده و موعد تحویل در این قراردادها ۹۰روزه بوده است. 

درحال‌حاضر تعداد خودروهایی که روزانه تکمیل و تجاری‌سازی می‌شوند، افزایش یافته و طی ماه‌های اخیر، در بازه زمانی کمتر از ۷۲ ساعت فرآیند صدور سند انجام و خودرو آماده تحویل به مالکان شده است.

 برهمین اساس، گروه صنعتی ایران خودرو طبق ظرفیت‌های تولید و مجوزهای کمیته خودرو به‌صورت مستمر اقدام به عرضه خودرو به بازار کرده و قیمت خودرو در تمامی برنامه‌های فروش بر پایه مصوبات شورای رقابت بوده است.



نظرات

  • milad milad (4 بهمن 1399 ساعت 11:44)

    خداوکیلی فقط یه نفر ادم عادی جامعه بیاد اینجا بگه طرح فوق العاده برنده شده

    حسین حسین (4 بهمن 1399 ساعت 15:33)

    من ۵-۶ دفعه ثبت نام کردم اما برنده نشدم و مجبور شدم از بازار خودرو بخرم ولی درک میکنم شانس قبول شدن ۱ نفر از بین ۱۵۰۰ نفر خیلی خیلی کمه و چون با مردم سروکار دارم دیدم افرادِمعمولی که برنده شدند.