1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. درز تصاویر جاسوسی از نمونه اولیه X4 M ب ام و مدل 2022

درز تصاویر جاسوسی از نمونه اولیه X4 M ب ام و مدل 2022

5 بهمن 1399
  • 0

کمتر از دو سال پیش بود که بی ام و X4 M را معرفی کرد و طولی نکشید که عکاسان جاسوسی نمونه های اولیه نسخه فیس لیفت شده را بدست آوردند.

ایکس ۴ خودروی شناخته شده ای در کشور ما هم است و طرفداران زیادی به خصوص در میان جوانان دارد. نسخه های ام ب ام و هیچگاه مجوز ورود به کشور ما را نداشته اند و تنها نسخه های با ظرفیت موتور کمتر ۲۵۰۰ سی سی مجوز واردات به کشور را داشته اند . برای آشنایی با مشخصات فنی ب ام و ایکس 4 موجود در کشور می توانید بر روی آن کلیک نمایید.

2022-bmw-x4-m-facelift-spy-.jpg

 ما اولین دسته از تصاویر خود را در اواخر سپتامبر 2020 به اشتراک گذاشتیم و اکنون عکس های تازه ای از نمونه کوپه اسپرت منتشر شده است.

تشخیص اینکه چه چیزی در پشت استتار وجود دارد، دشوار است. به نظر می رسد که جلوپنجره X4 M بزرگتر شود. اما این واقعیت که ما می توانیم کنترل کروز رادار را در مرکز سپر ببینیم، به ما می گوید که جلوپنجره با عدم گسترش به سمت پایین، همان شکل سنتی را حفظ خواهد کرد.

2022-bmw-x4-m-facelift-spy-photo1.jpg

روکش استتاری که تا حدی چراغ های جلو را می پوشاند، نشان می دهد که در آنجا نیز می توان تغییراتی را اعمال کرد، اما به نظر می رسد اصلاحات خیلی کم هستند. در قسمت عقب، چراغ های عقب احتمالاً گرافیک LED را کاملاً تغییر داده اند.

در زیر کاپوت، موتور جدید تویین توربو 3.0 لیتری شش سیلندر بی ام و خواهد بود. نسخه پایه X4 M قدرت 473 اسب بخار (352 کیلووات) و 442 پوند فوت (600 نیوتن متر) گشتاور را تولید می کند در حالی که قدرت نسخه کامپتیشن به 503 اسب بخار (375 کیلووات) می رسد.

2022-bmw-x4-m-facelift-.jpg

X4 و X4 M نسبتاً هنوز تازه اند، اما مشاهدات اخیر نمونه های اولیه فیس لیفت شده به ما می گوید بی ام و قصد دارد نسخه های LCI را در اواخر سال جاری، حداقل نسخه استاندارد را، معرفی کند.

2.jpg



نظرات