1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. در بازار باتری ایرانی خودرو را با برچسب فرانسوی می فروشند!

در بازار باتری ایرانی خودرو را با برچسب فرانسوی می فروشند!

16 بهمن 1399
  • 1

تقی علی اکبری رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باتری خودرو و خدمات برق تخصصی خودرو گفت: در گذشته نیاز بود که ۷۰ درصد نیاز داخل در زمینه باتری، از طریق واردات تامین شود و اکنون توانسته ایم این کالا را در داخل تولید کنیم و دیگر نیاز به باتری ماشین وارداتی نداریم.

بیشتر باتری ها با برندهای خوب خارجی هم در کشور تولید می شوند و کیفیت آنها زیر اعتبار شرکت اصلی کاملا قابل قبول هستند. قیمت باتری خودرو تولید شده در کشور نیز بسیار مناسبتر از نمونه وارداتی می باشد .

او تشریح کرد: اکنون باتری هایی که در داخل کشور تولید می شوند دارای کیفیت بالایی هستند و می توان گفت کیفیت باتری های داخلی حتی از نمونه های وارداتی هم بهتر است و در مواردی مشاهده می شود که برخی افراد روی باتری های داخلی برچسب فرانسوی می زنند و آن را به اسم این کشور و با قیمت چند برابری می فروشند.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باتری و خدمات برق تخصصی خودرو با تاکید بر کیفیت بالای باتری‌های داخلی در برابر باتری‌های وارداتی، ادامه داد:برخی افراد باتری ماشین ۸۰۰ هزار تومانی ایرانی را با زدن برچسب فرانسوی به قیمت ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می فروشند، در حالی که این کالا کاملا ایرانی است.

برای خرید باتری خودرو با قیمت مناسب و با کیفیت قابل اطمینان می توانید از فروشگاه سایت car.ir بازدید نمایید.

علی اکبری تشریح کرد: باتری هایی که در داخل تولید می شود گارانتی دارند و هیچ مشکلی در آنها وجود ندارد. هم می توانیم نیاز داخل را تامین کنیم و علاوه بر این بسیاری از سازندگان باتری خودرو را به افغانستان و عراق صادر می کنند و قیمت بسیار مناسبی دارد. 

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باتری و خدمات برق تخصصی خودرو  افزود: برخی ادعا دارند که باتری های ایرانی گران است اما به هیچ عنوان اینگونه نیست و قیمت مناسبی دارد. اگر حتی قیمت برخی از مدل ها بالا باشد، به دلیل استفاده سرب در آنهاست چرا که سرب بسیار گران است. 

او گفت: قیمت باتری پراید که برای تمام خودروهای داخلی استفاده می شود، کمتر از ۵۰۰ هزار تومان است. 



نظرات

  • ایرانی بدبخت ایرانی بدبخت (17 بهمن 1399 ساعت 08:38)

    لابد در مراسم عزاداری حسین ع سینه ها رو هم چاک میدهند !!! چه شده است مارا که همه چیزمان بر باد رفته است ؟!!!