1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار جزئیات جدیدی از مرسدس بنز کلاسC مدل 2022 + عکس

انتشار جزئیات جدیدی از مرسدس بنز کلاسC مدل 2022 + عکس

26 بهمن 1399
  • 0

مرسدس بنز کلاس C جدید به زودی ارائه می شود. این خودرو یکی از پرفروش ترین محصولات مرسدس بنز آلمان می باشد که طرفداران زیادی هم دارد.

در کشور ما بخاطر ممنونعیت واردات خودرو تنها شاهد حضور این خودرو تا مدل 2015 می باشیم و جای بسی تاسف دارد.

 رونمایی رسمی از این خودرو برای 22 فوریه در نظر گرفته شده است. ما تا کنون بیش از چند نمونه اولیه استتار شده را در خیابان دیده ایم. اخیراً نیز یکی دیگر از این نمونه های اولیه را مشاهده کرده ایم و جزئیات جدیدی از آن را دریافت کرده ایم.

با توجه به قسمت داخلی این خودرو، انتظار انواع تجهیرات از کلاس S را داشته باشید، از جمله یک صفحه نمایش بزرگ اطلاعات و سرگرم، یک کیلومترشمار دیجیتالی و دکمه های بسیار کم. عملکردهای بیشمار فناوری به صفحه نمایش بزرگ منتقل می شود، که فضای داخلی بسیار تمیزی را ایجاد می کند.

2022-mercedes-c-class-spied-less-camo-5.jpg

در زیر کاپوت، کلاس C مرسدس بنز بر روی پلتفرم MLA وام گرفته شده از کلاس S قرار می گیرد، اگرچه ساختار فلزی بیشتری در مقابل آلومینیوم خواهید یافت. در مورد قدرت پیشرانه، باید بگوییم که موتورهای چهار سیلندر تنها انتخاب خواهند بود. ظاهراً مرسدس جدید به موتور چهار سیلندر هیبریدی ملایم و موتور توربوشارژ مجهز است. مدل های پلاگین هیبریدی دارای باتری های با ظرفیت بالاتر هستند که باید در برد الکتریکی تا 62 مایل باشند. یک جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک نیز در ترکیب این خودرو به کار رفته است.

هنوز سوالات زیادی در مورد کلاس C بعدی وجود دارد که باید پاسخ داده شوند، اما برای پاسخ به این سوال ها فقط باید چند هفته دیگر منتظر بمانیم.

2022-mercedes-c-class-spied-less-camo-13.jpg



نظرات