1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. زمان رسيدگي به شكايت‌هاي مشتريان در سايپايدك كاهش یافت

زمان رسيدگي به شكايت‌هاي مشتريان در سايپايدك كاهش یافت

8 فروردین 1400
  • 2

سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای تکریم مشتريان و در راستاي عمل به مفاد قانون حمايت از مصرف كنندگان خودرو، سرعت رسيدگي به شكايات مشتريان را افزايش داد.

به گزارش car.ir و به نقل از روابط عمومي سايپايدك، بر اساس آخرین نتایج ارزیابی عملكرد سازمان در خصوص شاخص‌هاي استراتژيك حوزه امور مشتريان، با توجه به مفاد قانون حمايت از حقوق مصرف كنندگان خودرو مبني بر رسيدگي به درخواست‌هاي مشتريان در كمتر از 20 روز، شركت سايپايدك 80 درصد پرونده‌هاي شكايتي در سال 99 را در مدت زمان 20 روزه تعيين تكليف كرد.

همچنين بيش از 89 درصد پرونده‌ها تا پايان بهمن ماه سال 99 مختومه شد كه نسبت به زمان مشابه سال قبل معادل 6 درصد افزايش داشته است.

بنابراين گزارش، درصد پرونده‌هاي باز از ابتداي سال جاری کاهشي بوده است. همچنين متوسط زمان انتظار و ماندگاري پرونده‌هاي باز روند كاهشي داشته و در بهمن ماه سال 99 نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود 40 درصد بهبود يافته است.

این گزارش می افزاید: در شاخص متوسط زمان مختومگي شكايات به تفكيك ماه، ميانگين زمان رسيدگي به درخواست‌هاي مشتريان در بهمن ماه 99 معادل 4.5 درصد نسبت به دي ماه و 15 درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل بهبود يافته است.

لازم به ذكر است بنابر گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، سايپايدك در دی ماه سال 99 موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان در تاریخ شرکت سایپایدک شد و ضمن استمرار روند رو به رشد در سال 99, در دی ماه 99 نسبت به دوره مشابه در سال پیش بالاترين ميزان رشد امتياز رضایت مشتريان را در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش کسب کرده است.



نظرات

  • جهان جهان (8 فروردین 1400 ساعت 09:24)

    سلام، لطفا" گول این حرف هارا نخورید. بنده علیرغم پرداخت پول کامل خودرو به علاوه 25درصد افزایش قیمت، از آبان 99 تا کنون 400/1/8 منتظر تحویل خودرو هستم . ذغال خریده بودم تا الان کلی سود برده بودم...

  • جواد جواد (8 فروردین 1400 ساعت 09:21)

    بله واقعا هم همینطوره! من اینقدر برای ایرادات بی پایان کوییک به نمایندگی ها مراجعه کردم که دیگه خسته شدم شاید منظور بزرگواران کوتاه شدن پای ما از نمایندگی های سایپا باشه در غیر این صورت با خودروهایی (لگن) که شما تحویل می دهید .....