1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جدیدی از کوپه الکتریکی جنسیس در آستانه رونمایی منتشر شد

تصاویر جدیدی از کوپه الکتریکی جنسیس در آستانه رونمایی منتشر شد

11 فروردین 1400
  • 0

از زمانی که جنسیس مفهوم خیره کننده اسنشیا را در سال 2018 در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی کرد، ما صبورانه منتظر بودیم که این شرکت آن را به واقعیت تبدیل کند.

 جنسیس در پی تمایل خود برای تبدیل این کانسپت به یک نمونه تولیدی پیش قدم بود، اگرچه این شرکت از آن زمان تاکنون اطلاعاتی را منتشر نکرده بود. با این حال، یک ویدیوی تبلیغاتی جدید نشان می دهد که در نهایت ممکن است هفته آینده آن را ببینیم.

33.jpg

جنسیس یک ویدیوی تبلیغاتی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که در آن به نظر می رسد یک کوپه کانسپت زیبا است که سبک اسنشیا را تداعی می کند. تصویر مختصری که از این کانسپت می بینیم، فقط چند قسمت از داخل و خارج را به ما نشان می دهد، هرچند آنچه را که می بینیم دوست داریم. به نظر می رسد یک کاپوت بلند با جلوپنجره مشبک در جلو باشد. این کانسپت همچنین از طراحی دو نیم درب جلو و عقب این برند برخوردار است. یک اسپویلر کوچک در عقب قرار دارد و به نظر می رسد دارای ورق فلزی خمیده باشد.

genesis-essentia-3-ci4d.jpg

همچنین چند چشم انداز از فضای داخلی مشاهده می شود که یک صفحه انتخابگر دنده زیبا را به نمایش می گذارد که در کنسول مرکزی قرار دارد. ما منتظر نیستیم که درباره این خودرو بیشتر بدانیم زیرا جنسیس قصد دارد آن را در تاریخ 31 مارس در کره رونمایی کند.

genesis-essentia-6-6ptk.jpg

genesis-essentia-qtr.jpg



نظرات