1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار طراحی غیر رسمی از میتسوبیشی لنسر ایوولوشن جدید

انتشار طراحی غیر رسمی از میتسوبیشی لنسر ایوولوشن جدید

16 فروردین 1400
  • 0

شایعات در مورد بازگشت میتسوبیشی لنسر ایوولوشن فراوان است، اگرچه این شرکت در مورد عدم علاقه به احیای مجدد نماد کاملاً مصمم است.

 این شرکت بارها گفته است که بعید است ایوولوشن دوباره برگردد، اگرچه ما همچنان امیدواریم. یک ارائه غیر رسمی جدید از هنرمند طراح خودرو به این مدل ظاهری مدرن می دهد که به همان اندازه جسورانه است.

سبک طراحی میتسوبیشی از زمان ناپدید شدن لنسر ایوو در سال 2016 به دلیل تمرکز بیشتر این شرکت روی کراس اوورها و شاسی بلندها، تغییر چشمگیری کرده است. تطبیق این سبک در یک سدان چالش های خود را دارد. چراغ های جلوی فوق العاده باریک، جلو پنجره مشبک کوچک، اسپویلر جلویی و کاپوت دو تهویه، زیبایی خاصی به آن بخشیده اند.

طراحی که از درب جلو و بالای دسته های درب تا گلگیر عقب امتداد دارد، اسپرت بودن آن را برجسته می کند. همچنین یک بال عقب کاملاً عظیم دیده می شود که سال ها اصلی ترین نمونه طراحی ایوولوشن بوده است و کمک می کند تا ظاهری الهام گرفته از خودروهای مسابقه ای به سدان بدهد.

یکی از آخرین شایعات در مورد بازگشت ایوولوشن در سال 2019 گزارش شد و گفت که این خودرو با موتور 341 اسب بخار (254 کیلووات) تأمین خواهد شد که از رنو مگان RS تأمین می شود. اتفاقات زیادی برای میتسوبیشی و اتحاد جهانی که بخشی از آن است - اتحاد رنو - نیسان - میتسوبیشی اتفاق افتاده است.

 سال گذشته، این اتحاد مجدداً تلاش خود را در بین هر سه خودروساز متمرکز کرد. میتسوبیشی در حالیکه بر مناطق آسیایی و اقیانوسیه تمرکز دارد، نقش کمتری را در اروپا بازی می کند و بازگشت لنسر ایوولوشن را کاملاً بعید می داند.

 لنسر ایوولوشن 

2010-mitsubishi-lancer-evolution-x.jpg

 

 



نظرات